בקרוב: תערוכת PORT2PORT V 2021 - האירוע הוירטואלי הגדול מגיע

בינואר 2021 תערוכת PORT2PORT חוזרת ובענק! בתאריך 17-21 בינואר 2021 תיערך הועידה והתערוכה הוירטואלית הגדולה בישראל לשילוח, תובלה ושרשרת אספקה. הממשק יאפשר נטוורקינג ברמה שטרם נראה כמותה. סמנו ביומנים - ההרשמה החלה וכולם יהיו שם
30.12.20 / 13:06
פלטפורמה וירטואלית ייחודית. המבקר מוצג לשאר המבקרים כדמות אווטר במרחב
30.12.20
פלטפורמה וירטואלית ייחודית. המבקר מוצג לשאר המבקרים כדמות אווטר במרחב
סביבת התערוכה הווירטואלית. ממשקים מתקדמים
30.12.20
סביבת התערוכה הווירטואלית. ממשקים מתקדמים
אפשרויות למינגלינג וירטואלי
30.12.20
אפשרויות למינגלינג וירטואלי
ביתן וירטואלי בוועידת PORT2PORT V
30.12.20
ביתן וירטואלי בוועידת PORT2PORT V

עולם עסקי החדש. אתר PORT2PORT ישיק ב- 17-21 בינואר 2021 את הועידה והתערוכה הוירטואלית הגדולה בישראל - PORT2PORT V 2021, תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית וחדישה של ועידה ותערוכה המבוססת באופן מלא על פלטפורמה וירטואלית והיא מהווה את הפתרון המושלם לעולם העסקי בפרט בתקופה זו.

 

לדברי דורון גבע מנכ״ל PORT2PORT, הועידה והתערוכה PORT2PORT V 2021 הוא מודל פורץ דרך שיוצר את העולם החדש - האירוע יתנהל בפורמט של רשת חברתית עסקית סגורה, המקשרת בין חברות המציגות את השירותים/מוצרים שלהם, לבין קהל היבואנים, היצואנים והתעשיינים, וכל זאת באמצעות סיור תלת מימדי בסביבת תערוכה וירטואלית ובאולמות ההרצאה.

 

״האירוע הוירטואלי, ממש כמו בעולם הפיזי, יכלול תערוכה מאד עשירה בכלים אינטאקטיביים ולצידה ועידה מקצועית שתוגש כמעין תכנית אירוח טלוויזיונית בהנחייתו של העיתונאי גיא זהר״, ציין דורון גבע.

 

להמחשה כיצד תיראה התערוכה, הקליקו על הסרטון:

 

האירוע הוירטואלי יספק למבקר חוויית משתמש גבוהה במיוחד, הזהה עד כמה שניתן לוועידות בעולם הפיזי, קרי:

- אולמות ועידה עם הרצאות ופאנלים
- אולם תערוכה וירטואלי בו מציגים ספקי השירותים הלוגיסטיים המובילים בישראל
- מינגלינג וירטואלי עם מציגים ומבקרים בזמן אמת
- איתור ספקים ומבקרים
- יכולת לנהל צ׳ט (טקסטואלי/וידאו) עם מבקרים ומציגים
- הורדת ברושורים
- החלפת פרטים

 

״בתקופה מורכבת זו אנשים כמהים לתקשר עם קולגות, ספקים ולקוחות ולנו היה חשוב להחזיר לסדר היום את התערוכה השנתית המרכזית שקיימנו מידי שנה. על רקע זה פותחה פלטפורמה שמאפשרת נטוורקינג עם חוויית משתמש כל כך גבוהה, שאני משוכנע שעבור רובנו התחושה של תערוכה, מפגשים עם לקוחות וספקים ואפילו אטרקציות וחוויות, תחזור״, ציין דורון גבע.

 

על הליך ההרשמה וההשתתפות: מיד עם סיום הליך ההרשמה, המבקר יסייר בסביבת תלת מימד כשכל מבקר מוצג לשאר כדמות ״אווטר״ במרחב, איתה ניתן לתקשר באמצעים דיגיטליים און ליין. ניתן יהיה לנהל שיחות צ׳ט/וידאו עם מבקרים ומציגים וליהנות ממיטב ההרצאות עם מיטב המרצים ואנשי המקצוע המובילים.

 

את התערוכה מארגן אתר PORT2PORT בשיתוף עם המגזין ״שרשרת האספקה״ בניהולו של ראובן קינן ועם פורום IPL - הפורום המוביל בישראל לתעשיית ה- Healthcare בניהולו של שי חיימוב.

 

הכניסה לתערוכה ולוועידה הינה ללא תשלום וכל הנדרש הינו הרשמה מראש.

 

[ להרשמה ללא תשלום לתערוכה ולועידה לחצ/י כאן ]

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.