הושק פורום לשרשרת אספקה לעוסקים בתחום המזון וה-FoodTech

הפורום החדש, מיועד ליצואנים ויבואנים, חברות סטארט אפ וספקים לוגיסטיים. בראש הפורום החדש עומדת מירה ראובן, בעלת 20 שנות ניסיון ברגולציה של מזון, תוספי תזונה ותמרוקים
20.04.21 / 13:40
הושק פורום לשרשרת אספקה לעוסקים בתחום המזון וה-FoodTech
20.04.21
הושק פורום לשרשרת אספקה לעוסקים בתחום המזון וה-FoodTech
20.04.21
הושק פורום לשרשרת אספקה לעוסקים בתחום המזון וה-FoodTech

עשרות משתתפים מחברות מזון, תוספי תזונה ו-FoodTech וספקי שירותים לקחו היום (ג׳) חלק במפגש השקה של פורום Israel FoodTech Logistics. הפורום החדש, מיועד ליצואנים ויבואנים, חברות סטארט אפ וספקים לוגיסטיים. בראש הפורום החדש עומדת מירה ראובן, בעלת 20 שנות ניסיון ברגולציה של מזון, תוספי תזונה ותמרוקים, אשר הנה יזמית של תהליכי חדשנות ושינוי בתהליכים לוגיסטיים.

 

את המפגש פתח מר אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר אשר דיבר על המצב בנמלי הים וההשפעות של חסימת תעלת סואץ על הגעת הסחורות ורכיבי המזון לישראל.

 

בהמשך הרצתה פנינה אורן, ראשת שירות מזון הארצי (בפועל) במשרד הבריאות. הגברת אורן התייחסה לאתגרים הרגולטוריים בענף המזון תוך תשומת דגש על פתרונות דיגיטליים, עדכוני תקנות ותכניות עבודה לשנים הקרובות. ההרצאה לוותה בשיח פורה עם המשתתפים ומענה על שאלות בתחום הרגולציה והיבוא.

 

הרצאה מקצועית נוספת הועברה ע״י ד״ר זיוה חממא, מנהלת היחידה לניהול סיכונים בשירות המזון הארצי ואחראית על מזון חדש. ד״ר חממא הרחיבה על עדכוני תקנות מזהמים והסבירה על נוהל הגשת בקשות לאישור רכיבים כמזון חדש וטכנולוגיות יצור חדשות. מדבריה עלה כי בשנת 2020 לבדה אושרו למעלה מ-30 סוגי מזונות חדשים וזאת למרות היקף המשאבים המצומצם והשנה המאתגרת.

 

מירה ראובן ושי חיימוב מנהלי הפורום מסרו כי: ״אנו מודים לנציגי שירות המזון הארצי שהקדישו מזמנם והגיעו למפגש ההשקה של הפורום. ענף המזון חווה שנה מאתגרת מאד מבחינת רציפות שרשרת האספקה על כל היבטיה. מטרת הפורום החדש הנה ליצור פלטפורמה לנטוורקינג מקצועי, למצוא פתרונות יעילים ולשתף ידע מקצועי. השיח הפורה במפגש הציף עד כמה היבטי שרשרת האספקה, החל מרגולציה ועד היבטי שילוח, אחסון והפצה חשובים לפעילות השוטפת של החברות בתחום. לאור הנושאים שעלו, אנו עובדים במלוא המרץ על המפגש הבא שיתקיים בחודש מאי״.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.