הצלחה למחזור הראשון של קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפ׳

הקורס נערך במטרה לחזק את ההיכרות עם ההיבטים המיוחדים של עולם התרופות, ולייצר הבנה מעמיקה של תהליכי השילוח האווירי ודרישות האיכות והרגולציה בתחום
06.06.18 / 14:37
הצלחה למחזור הראשון של קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפ׳
06.06.18
הצלחה למחזור הראשון של קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפ׳
06.06.18
הצלחה למחזור הראשון של קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפ׳

הסתיים בהצלחה המחזור הראשון של קורס מתקדם להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה שהשיקו פורום Israel Pharma & Medical Logistics וחברת Swissport. הקורס נערך במשך 3 ימים רצופים בהשתתפות למעלה מ-20 יצואנים ויבואנים מחברות פארמה וכן נציגים של חברות שילוח.

 

פורום Israel Pharma & Medical Logistics וחברת Swissport קיימו השבוע קורס מתקדם במטרה לחזק את ההיכרות עם ההיבטים המיוחדים של עולם התרופות, ולייצר הבנה מעמיקה של תהליכי השילוח האווירי ודרישות האיכות והרגולציה בתחום. 

 

המחזור הראשון נערך בשיתוף עם SLE Academy וכלל את נציגי השחקנים השונים לאורך השרשרת הלוגיסטית העוסקים בשילוח, אחסון, הובלה והטסה של מוצרי פארמה באוויר. במקביל להרצאות, התקיימו תרגילים משותפים על-מנת לאפשר למידה הדדית ודיאלוג מעמיק בין החניכים.

 

הקורס נמשך 3 ימים והציג את התהליכים הרלוונטיים לשינוע מטען מבוקר טמפרטורה, שיטות העבודה הנהוגות בעולם ובישראל, ממשקי העבודה המשמעותיים, האתגרים העיקריים בשרשרת הלוגיסטית וכן ניהול הסיכונים לאורך התהליך. החניכים בקורס נהינו מידע מקצועי מעמיק ומאפשרות לתרגל באופן  אישי את הנושאים העיקריים.

 

את הקורס העביר אילן ביטון, סמנכ״ל תפעול שירות וביטחון ב-Swissport אשר הנו בעל ניסיון של 20 שנה בתחום התעופה ומשמש גם כמדריך בכיר בארגון IATA.

 

שי חיימוב, מנהל פורוםIsrael Pharma & Medical Logistics, מסר כי: ״אנו מברכים על ההיענות הרבה ועל הרצינות הרבה שהפגינו המשתתפים לאורך 3 ימי הקורס. הייצוג של מגוון בעלי תפקידים: מנהלי יצוא-יבוא, רוקחים, אנשי הבטחת איכות וספקים לוגיסטיים סייע רבות להעשרת הידע של כולנו ויתרום רבות להמשך שיתוף הפעולה בין השחקנים השונים לאורך השרשרת הלוגיסטית. זוהי הפעם הראשונה שקורס במתכונת הזו מתקיים בישראל והוא מאפשר פתרון בעיות בתהליכי השילוח ומעניק כלים פרקטיים כגון בניית נהלים, עריכת הסכמי איכות, ביצוע תחקירים ועוד״. 

 

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.