הקורס המתקדם של פורום IPL הסתיים בהצלחה

את הקורס העביר אילן ביטון, מנכ״ל Enabling Insight, שהינו בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי התעופה ושרשרת האספקה, על כלל מרכיביה. שי חיימוב: קורס מקצועי ומקיף הסוקר את האתגרים הרבים בתחום השילוח האווירי
07.10.21 / 12:56
הקורס המתקדם של פורום IPL הסתיים בהצלחה
07.10.21
הקורס המתקדם של פורום IPL הסתיים בהצלחה
07.10.21
הקורס המתקדם של פורום IPL הסתיים בהצלחה

פורום Israel Pharma & Medical Logistics וחברת Enabling Insight ערכו קורס מתקדם להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה, אשר מטרתו חיזוק ההיכרות עם ההיבטים המיוחדים של עולם התרופות, הבנה מעמיקה של תהליכי השילוח האווירי ודרישות האיכות והרגולציה בתחום.

 

בקורס השתתפו חברות פארמה, משלחים וחברות העוסקות בניסויים קליניים ומשלוחים בהולים. במשך יומיים למדו החניכים על התהליכים הרלוונטיים לשינוע מטען מבוקר טמפרטורה, שיטות העבודה הנהוגות בעולם ובישראל, ממשקי העבודה המשמעותיים, האתגרים העיקריים בשרשרת הלוגיסטית וכן ניהול הסיכונים לאורך התהליך. כמו כן, הושם דגש על מענה לשאלות וסגירת פערי ידע בכל הנוגע לשינויים בעקבות משבר הקורונה והשפעם על תהליכי השילוח.

 

את הקורס העביר אילן ביטון, מנכ״ל Enabling Insight, שהינו בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי התעופה ושרשרת האספקה, על כלל מרכיביה. התוכן הייחודי והמפורט של ההכשרה כלל היבטים ופתרונות מתקדמים וייחודיים אותם מוביל כיום אילן, בעזרת חברת הייעוץ אותה הקים, לחברות בינלאומיות וארגונים ממשלתיים בכל העולם.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics, מסר כי: ״מדובר בקורס מקצועי ומקיף הסוקר את האתגרים הרבים בתחום השילוח האווירי ומאפשר פתרון בעיות בתהליכי היצוא והיבוא. התכנים עברו התאמה לאתגרים העכשוויים בעולם ההובלה האווירית, והחניכים נהנו מתרגול והתנסות אישית לאורך הקורס ומלמידה הדדית של כלל השחקנים לאורך השרשרת״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.