חברי פורום IPL במפגש מיוחד בנמל חיפה

למפגש, אשר עסק בנושאים העדכניים ביותר בנושא ההובלה הימית, הגיעו עשרות משתתפים, בהם יצואנים, יבואנים וספקים לוגיסטיים מובילים. במפגש השתתפו בין היתר אליצ׳ה פרנקל, סמנכ״לית השיווק של נמל חיפה, יואב מרגלית, ראש מחלקת מכולות בנמל, מאיה טאטור, מנהלת תחנת ההסגר
17.06.21 / 11:18
חברי פורום IPL במפגש מיוחד בנמל חיפה
17.06.21
חברי פורום IPL במפגש מיוחד בנמל חיפה
אליצ׳ה פרנקל, סמנכ״לית שיווק ופיתוח עסקי בנמל חיפה
17.06.21
אליצ׳ה פרנקל, סמנכ״לית שיווק ופיתוח עסקי בנמל חיפה
17.06.21
חברי פורום IPL במפגש מיוחד בנמל חיפה

פורום Israel Pharma & Medical Logistics, המאגד חברות מתעשיית ה-Healthcare ופורום Israel FoodTech Logistics המאגד חברות מתחום המזון, תוספי התזונה וה-FoodTech התארחו בנמל חיפה למפגש מיוחד. עשרות המשתתפים, ביניהם יצואנים, יבואנים וספקים לוגיסטיים מובילים לקחו חלק באירוע אשר עסק בנושאים העדכניים ביותר בנושא ההובלה הימית, בדגש על שילוח מבוקר טמפרטורה.

 

את המפגש פתחו אליצ׳ה פרנקל, סמנכ״לית השיווק של נמל חיפה, ויואב מרגלית, ראש מחלקת מכולות בנמל, אשר הסבירו על תהליך הטיפול במכולות מבוקרות טמפרטורה ועל העתיד לבוא עם פתיחת נמלי הים החדשים, ההפרטה הצפויה וההשפעה העתידית על הלקוחות.

 

בהמשך, הרצתה הגברת מאיה טאטור, מנהלת תחנת ההסגר (יבוא מזון) משירות המזון של מחוז חיפה במשרד הבריאות, על תהליך יבוא מזון לישראל. בין היתר הסבירה טאטור על התקנות והנהלים בנושא היבוא, סיווג המוצרים, דיגומים בנמל ואישורים מקדימים. כמו כן השיבה לשאלות המשתתפים והזמינה את הנוכחים לפנות אליה בכל אתגר וצורך שעולה.

לסיכום, הרצתה עו״ד סיגל איפרגן, מנהלת המחלקה לביטוח אווירי וימי בסוכנות רמון-גרניט-תורן, על ביטוח מטענים מבוקרי טמפרטורה תוך התייחסות לניהול הסיכונים במהלך השילוח, ההתאמות הנדרשות בפוליסה ופעולות מונעות הניתנות לביצוע.

 

מירה ראובן מנהלת פורום IFL, ושי חיימוב, מנהל פורום IPL, מסרו כי: ״אנו רוצים להודות לנמל חיפה, על אירוח המפגש החשוב הזה והשיח הפורה שהתלווה אליו. תודה מיוחדת לגברת מאיה טאטור וצוות משרד הבריאות אשר השקיעו מזמנם כדי להדריך, ללמד ולענות על שאלות המשתתפים. אנו מברכים על היוזמה להתאים את התהליכים של תחנת ההסגר לסביבה המשתנה והמאתגרת בתחום המזון ועל הנכונות לשתף במידע ולהיות בקשר ישיר עם הלקוחות״.

 

אליצ׳ה פרנקל, סמנכ״לית שיווק ופיתוח עסקי בנמל חיפה מסרה: ״אנו מודים לפורום על שיתוף הפעולה, תחום מכולות מבוקרות טמפרטורה דורש תשומת לב ייעודית כחלק משרשרת האספקה גם בתחומי הנמל. חברת נמל חיפה מבינה את הצורך ותפעל לשפר ולמקסם את התהליך בשיתוף הלקוחות תוך הקשבה לצרכיהם הייחודיים. הבנת הממשקים בתהליך ושיתוף הפעולה בין הגופים כגון מכס, משרד הבריאות, משרד החקלאות, עמילי מכס ,משלחים, מובילים וחברות ספנות הינם תנאי הכרחי לרמת שירות גבוהה ולשביעות רצון הלקוחות״. 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.