חברת DHL אקספרס ופורום IPL קיימו מפגש בנושא אמ״ר

משתתפי הפורום שמעו הרצאות על המגמות האחרונות בלוגיסטיקה העולמית, התנהלות נכונה בהגשת בקשות, סוגי האישורים הקיימים באמ״ר וכן על ההיערכות לקראת הרגולציה החדשה לציוד רפואי שנכנסת לתוקף במאי השנה
06.02.20 / 11:09
חברת DHL אקספרס ופורום IPL קיימו מפגש בנושא אמ״ר
06.02.20
חברת DHL אקספרס ופורום IPL קיימו מפגש בנושא אמ״ר
תרי טאובין. ניסיון רב באגף ציוד רפואי במשרד הבריאות
06.02.20
תרי טאובין. ניסיון רב באגף ציוד רפואי במשרד הבריאות
יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק בחברת DHL אקספרס ישראל
06.02.20
יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק בחברת DHL אקספרס ישראל

חברת DHL Express ישראל ופורום IPL קיימו אתמול מפגש בנושא אמ״ר שהתקיים במשרדי חברת DHL בקריית שדה התעופה.

 

את היום פתח יונתן איבגי, סמנכ״ל המכירות והשיווק של DHL אקספרס, והציג סקירה על המגמות האחרונות בתחום הלוגיסטיקה בעולם: החל מתגבור הקווים בסין עקב התפשטות נגיף הקורונה ועד הטיסה החדשה שמבטיחה שירות מסירת משלוחים תוך יום אחד לארה״ב. איבגי ציין כי הוא שמח על פעילות הפורום הענפה, ואיחל לקיום פורומים מקצועיים בענפים השונים בישראל, דבר שלדבריו לא קיים היום ומונע שיתוף ידע והתפתחות.

 

לאחריו, הרצתה הגברת תרי טאובין, אשר שימשה כמנהלת רישום אמ״ר (אביזרים ומכשירים רפואיים) במשרד הבריאות וכיום מייעצת לחברות בתחום. הגברת טאובין שיתפה מניסיונה הרב באגף ציוד רפואי ומהיכרותה המעמיקה עם תהליכי רישום אמ״ר. בין היתר הסבירה טאובין על התנהלות נכונה בהגשת בקשות, סוגי האישורים הקיימים והקשר ביניהם ופירטה כיצד לפעול במקרים של משלוחים בהולים.

 

בהמשך, הרצה דורם אלקיים מחברת Obelis על ההיערכות לקראת הרגולציה האירופאית החדשה לציוד רפואי (MDR), אשר נכנסת לתוקפה במאי 2020 ומחוללת שינוי מהותי בתעשייה.

 

לסיכום הסבירה סיגל חלויה מחברת DHL Express  על תהליך היבוא למוצרים רפואיים, תוך התייחסות לחוקיות היבוא לציוד רפואי, היבטי סיווג ועמילות מכס ודגשים ספציפיים למשלוחי בלדרות.

 

את המפגש הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics, אשר עדכן על פעילות הפורום המתוכננת לרבעון הקרוב, ועל השקת תכנית חדשה למבדקי איכות משותפים לספקים לוגיסטיים.

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.