חברת DSV אירחה את פורום IPL למפגש בנושא חדשנות בניהול סיכונים

חברי הפורום שמעו סקירה אודות הקשר בין ניהול סיכונים, דוחות כספיים, ותזרים המזומנים של חברות, קיבלו הצצה לכלים לניהול סיכונים של DSV ושמעו הרצאה על חדשנות
16.01.19 / 13:31
חברת DSV אירחה את פורום IPL למפגש בנושא חדשנות בניהול סיכונים
16.01.19
חברת DSV אירחה את פורום IPL למפגש בנושא חדשנות בניהול סיכונים
לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV
16.01.19
לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV
ירון זיו מחברת Novolog
16.01.19
ירון זיו מחברת Novolog

חברי פורום Israel Pharma & Medical Logistics השתתפו היום במפגש בנושא חדשנות בניהול סיכונים, אשר אירחה חברת DSV.

 

את המפגש פתח ירון זיו, מנהל הבטחת האיכות של חברת Novolog אשר הרצה על דרישות הרגולציה השונות בתחום ניהול הסיכונים, והציע רעיונות לניהול הסיכון בארגונים. במהלך ההרצאה הציג זיו Case Study של משלוח תרופות.

 

לאחריו, סקר ירון נחמנה, מנכ״ל Practical SCM את הקשר בין ניהול סיכונים, דוחות כספיים, ותזרים המזומנים של חברות. נחמנה הציג את ה-Benchmark מול חברות הפארמה בעולם ואת הסיכון הגלום באחזקת מלאי.

 

עוד במפגש, הציגה חברת DSV כלים חדשניים לניהול סיכונים וחיזוי באמצעות ״ביג דאטה״. בין הכלים שהוצגו מערכת מתקדמת ל- Lane Risk Assessments וניטור משלוחים מבוקרי טמפרטורה בזמן אמת.

 

לסיכום, נהנו המשתתפים מהרצאה של ד״ר גיל אבנימלך, ראש תחום היזמות וראש ההתמחות באסטרטגיה ויזמות עסקית בפקולטה למנהל עסקים, הקריה האקדמית אונו,  אשר עסקה ב-Open Innovation.

 

לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV, ציינה כי: ״היום חיברנו הלכה למעשה בין עולם החדשנות בו אנו משקיעים משאבים רבים לבין השרשרת הלוגיסטית המסורתית. הובלת מוצרים רגישים, מחייבת אותנו כמשלחים בינלאומיים לרמת ביצועים גבוהה מאד, הכוללת ניהול סיכונים. בזכות החיבור בין העולמות אנו מחפשים טכנולוגיות חדשניות שמשפרות את הביצועים שלנו ושל הלקוחות שלנו״.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics: ״אנו ממשיכים לעסוק בתחום החדשנות בניהול סיכונים ושמחים על ההתעניינות במפגש גם של תעשיות נוספות, מעבר לעולם הבריאות״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.