חברת ICL עברה בהצלחה את חידוש ההסמכה של פורום IPL

זוהי השנה השנייה ברציפות בה עוברת החברה את המבדק, במסגרתו נבדקים מערכת האיכות, תהליכים ייעודיים למשלוחי פארמה, הכשרות עובדים וניהול ספקי משנה. אייל פז, מנכ״ל ICL: המבדק החדש מהווה ערך מוסף משמעותי עבור לקוחותינו
21.07.21 / 11:03
חברת ICL עברה בהצלחה את חידוש ההסמכה של פורום IPL
21.07.21
חברת ICL עברה בהצלחה את חידוש ההסמכה של פורום IPL

חברת ICL עברה בהצלחה את המבדק המתקדם של פורום Israel Pharma & Medical Logistics לספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות. זוהי השנה השנייה ברציפות בה עוברת החברה את המבדק, במסגרתו נבדקים מערכת האיכות, תהליכים ייעודיים למשלוחי פארמה, הכשרות עובדים וניהול ספקי משנה. כמו כן, נמדד השיפור במדדים בשנה החולפת והשלמת הטיפול בממצאים מהמבדק הקודם, במטרה לייצר תהליך של שיפור מתמיד בארגון.

 

אייל פז, מנכ״ל ICL מסר כי: ״חברת ICL ממוצבת כחברה מובילה לתחומי הפארמה ומדעי החיים. חרטנו על דגלנו את נושא האיכות והשיפור המתמיד כאבני יסוד במתן שירותי שילוח ולוגיסטיקה. המבדק החדש מהווה ערך מוסף משמעותי עבור לקוחותינו מהתחום, משפר את שיתוף הפעולה ומאפשר תמונה רחבה על מגוון הפעילויות שאנו מציעים לתעשייה״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.