חברת Royale International חידשה את ההסמכה של פורום IPL

התהליך נוצר בכדי לייצר סטנדרט אחיד לספקים בתעשיית הבריאות ומיקוד בנושאים המשמעותיים בשרשרת האספקה, תוך מתן מענה לדרישות הרגולציה. ניצן הדר, מנכ״ל Royale International ישראל: המבדק של הפורום סייע לנו להתמקד בנושאים הנדרשים ולשפר תהליכים
09.05.21 / 12:11
חברת Royale International חידשה את ההסמכה של פורום IPL
09.05.21
חברת Royale International חידשה את ההסמכה של פורום IPL
09.05.21
חברת Royale International חידשה את ההסמכה של פורום IPL

חברת Royale International הרשת הגדולה בעולם לתובלה קריטית, עברה בהצלחה את המבדק המתקדם של פורום Israel Pharma & Medical Logistics שנערך במסגרת תכנית האיכות אליו הצטרפה החברה לפני שנה. התהליך נוצר בכדי לייצר סטנדרט אחיד לספקים בתעשיית הבריאות ומיקוד בנושאים המשמעותיים בשרשרת האספקה, תוך מתן מענה לדרישות הרגולציה. במסגרת התכנית, עוברים הספקים מדי שנה מבדק איכות שמטרתו לייצר שיפור מתמיד בתחום האיכות.

 

התהליך התמקד במיפוי השינויים לאורך השנה האחרונה ואפיון ההשלכות המיידיות והעקיפות על מערכת האיכות, בחינה של ערכים מוספים ושיפורים לאור השלמת הממצאים מהמבדק הקודם. כמו כן, בוצעה דגימה של תהליכי הליבה בראי השינויים והתהליכים אותם עברה החברה בשנה האחרונה.

 

אילן ביטון, מנכ״ל חברת Enabling Insight, אשר הוביל את המבדק, ציין כי תהליך החידוש הוכיח עד כמה תוכנית המבדקים הייחודית מייצרת שיפור מתמיד לאורך זמן ועד כמה היא תומכת במערכת היחסים של הספקים והלקוחות. ראויים לציון השקיפות, המקצועיות וההתמדה של חברת רויאל לכל אורך הדרך ותהליך החידוש הוכיח כי החברה מסורה לאיכות ולשירות באופן מרשים.

 

ניצן הדר, מנכ״ל Royale International ישראל, מסר כי: ״בשנה האחרונה השקענו רבות בתחום האיכות ושיפור השירות, והדבר בא לידי ביטוי בגידול משמעותי בכמות הלקוחות ובהיקף הפעילות שלנו. הסניף בישראל משמש גם כמטה הראשי של תחום הפארמה עבור החברה הגלובאלית, והמבדק של הפורום סייע לנו להתמקד בנושאים הנדרשים ולשפר את התהליכים שהיו חסרים לנו ברמה העולמית״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.