חברת איתוראן עברה בהצלחה את מבדק האיכות של פורום IPL

תכנית האיכות ארכה מספר חודשים והיא כללה בדיקה מקיפה של היבטי האיכות בארגון כולל תחום בקרת הטמפרטורה בהתאם לסטנדרט של משרד הבריאות הישראלי. התכנית הנה חלק מתהליך הסמכת ספקים לתעשיית הבריאות
27.01.22 / 12:44
חברת איתוראן עברה בהצלחה את מבדק האיכות של פורום IPL
27.01.22
חברת איתוראן עברה בהצלחה את מבדק האיכות של פורום IPL

חברת איתוראן המתמחה במתן שירותים ומערכות לניהול ציי רכב מבוססי מיקום סיימה בהצלחה את תכנית האיכות המקיפה של פורום Israel Pharma & Medical Logistics ואת המבדק המסכם. התכנית הנה חלק מתהליך הסמכת ספקים לתעשיית הבריאות, המיועדת לחברות לוגיסטיקה וספקי שירותים.  

 

תכנית האיכות ארכה מספר חודשים והיא כללה בדיקה מקיפה של היבטי האיכות בארגון כולל תחום בקרת הטמפרטורה בהתאם לסטנדרט של משרד הבריאות הישראלי. כמו כן נבדקו מערכות ההתרעה על חריגות, כיול רגשים והחיבור בזמן אמת למערכת ניהול ציי רכב ממוחשבת של החברה, בהתאם לדרישות של חברות פארמה ובתי מסחר לתרופות.

 

מחברת איתוראן נמסר כי: החברה מקפידה לפעול לשיפור מתמיד בעזרת דיאלוג הדדי, שקוף ופתוח בכדי לרכז את צרכי הלקוחות ולהטמיע אותם כחלק ממערכת האיכות. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פורום IPL ועל ההזדמנות ללמוד ולהשתפר.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.