כנס בנושא הגורם האנושי בשרשרת האספקה נערך ברופין

הכנס נערך בשיתוף פורום IPL ופורום IFL העוסקים בלוגיסטיקה לעולמות הבריאות והמזון והוא עסק בנושאים החמים ביותר בנושא הגורם האנושי ובהשפעתו המכרעת על הניהול והתפעול השוטף של השרשרת
10.03.22 / 12:14
כנס בנושא הגורם האנושי בשרשרת האספקה נערך ברופין
10.03.22
כנס בנושא הגורם האנושי בשרשרת האספקה נערך ברופין
חן גולדנר
10.03.22
חן גולדנר
אוליביה מלכה וספי הולצשטיין
10.03.22
אוליביה מלכה וספי הולצשטיין
שי חיימוב
10.03.22
שי חיימוב

הכנס נערך בשיתוף פורום IPL ופורום IFL העוסקים בלוגיסטיקה לעולמות הבריאות והמזון והוא עסק בנושאים החמים ביותר בנושא הגורם האנושי ובהשפעתו המכרעת על הניהול והתפעול השוטף של השרשרת. כמו כן, עסק הכנס בממשק בין הגורם האנושי לחידושים הטכנולוגיים, ביחסי הגומלין בין השניים ובהשפעת אפקט הקורונה על תחום גיוס ושימור עובדים.

 

את הכנס פתחה ניל״י גולדפיין, משנה למנכ״ל קבוצת נירם גיתן NGG, אשר הרצתה על המגמות החדשות בניהול בעולם של הפרעה ועל והיבטי מיקרו ומאקרו בעולם העבודה החדש.  

 

בהמשך, סקר חן גולדנר, סמנכ״ל שרשרת אספקה בחברת Fritz, את אתגרי כוח האדם בשרשרת האספקה. גולדנר התייחס למציאות כיום ולתהליכים הצפויים בעתיד ושילב דוגמאות מהפתרונות אותם מציעה החברה ללקוחות.   

 

בחלקו השני של המפגש דיבר רפי מונטיאס, סמנכ״ל משאבי אנוש בחברת Rs Ness, על ה- Long Covid Effect על עולם הגיוס והשימור. מונטיאס סקר את הגידול בעולמות ה-Healthcare וה- FoodTech ואת ההשפעה שיש לכך על פערי השכר והמשמעויות השונות עבור חברות שירותים.

 

את פרק ההרצאות סיכמה אפרת אוסטרובקה - רימר, סמנכ״לית שרשרת אספקה גלובלית וסחר בחברת אבן קיסר אשר שיתפה מניסיונה כיצד ליישם מצוינות ארגונית מוכוונת לקוח באמצעות תרבות ארגונית, אסטרטגיה נכונה ושימוש בתהליכים ומדדים תומכים.

 

לסיכום, נערך פאנל מקצועי מיוחד בנושא אנשים בשרשרת האספקה בהובלת ספי הולצשטיין, ראש מחלקת רגולציה ואבטחת איכות בחברת Abbott ואוליביה מלכה מנהלת הרכש בקבוצת שטראוס. הדוברות התייחסו להיבטי הגורם האנושי בניהול השרשרת, להשפעת התחום על תהליכי רכש וביצועי ספקים, אשר מתקשים גם הם בגיוס עובדים, וכיצד ניתן לסייע להם בנושא. כמו כן, התייחסו לניהול ע״י נשים בתפקידי לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, בתחום שנתפס כגברי עד כה.

 

ד״ר דוד בן טולילה, ראש התכנית ללוגיסטיקה ושרשרת אספקה גלובאלית, המרכז האקדמי רופין מסר: ״שמחנו לארח היום את חברי הפורום בראשות מר שי חיימוב בכנס מוצלח מאוד בנושא החשוב של הגורם האנושי בשרשרת האספקה. כך אנחנו פועלים יחד לחיזוק הקשרים בין האקדמיה והתעשייה בתחום הולך וצומח לטובת כולם. חברי הפורום, מרצים וסטודנטים השתתפו בכנס, שמעו, למדו ולימדו את כולנו. התואר השני (MA) בלוגיסטיקה ושרשרת האספקה הגלובלית ברופין  הנה תכנית לימודים ייחודית, בתחום שתופס היום במה מרכזית בכלכלה העולמית״.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום Israel Pharma & Medical Logistics: ״ניהול המשאב האנושי הנו תחום בעל חשיבות עליונה וביתר שאת בתקופה האחרונה והוא מעסיק רבות את כלל הגורמים בשרשרת. זוהי הפעם הראשונה שהנושא זוכה לתשומת לב ולדיון מעמיק בכנס ייעודי והקהל המגוון שהגיע זכה לסקירה מקיפה של האתגרים העכשוויים. אני מודה למרכז האקדמי רופין על השותפות ולמרצים המצוינים אשר תרמו מניסיונם ומהידע הרב שלהם. תודה מיוחדת לדוברות המרתקות בפאנל המסכם של היום״.  

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.