לראשונה: הסתיים בהצלחה מבדק איכות של פורום IPL

החברה הראשונה שעברה את מבדק האיכות הינה חברת Royale International. התכנית הושקה השנה ומטרתה לייצר סטנדרט אחיד לתעשייה, מיקוד בנושאים המשמעותיים ושיפור איכות הביצוע של כלל השותפים. שי חיימוב: ״מזמינים ספקים נוספים לקחת חלק בתהליך חדשני זה״
21.04.20 / 12:49
לראשונה: הסתיים בהצלחה מבדק איכות של פורום IPL
21.04.20
לראשונה: הסתיים בהצלחה מבדק איכות של פורום IPL
21.04.20
לראשונה: הסתיים בהצלחה מבדק איכות של פורום IPL
21.04.20
לראשונה: הסתיים בהצלחה מבדק איכות של פורום IPL

השבוע הסתיים בהצלחה מבדק איכות ראשון שנערך לספק לוגיסטי על ידי פורום IPL במתכונת החדשה. התכנית הושקה השנה ומטרתה לייצר סטנדרט אחיד לתעשייה ומיקוד בנושאים המשמעותיים בשרשרת האספקה, תוך מתן מענה לדרישות הרגולציה, שיפור איכות הביצוע ומעורבות של כלל שותפי הפעילות.

 

ראשונה לעבור את המבדק הינה חברת Royale International, העוסקת במשלוחים קריטיים, משלוחי בלדרות מוטסת, NFO ומשלוחים מבוקרי טמפרטורה. המבדק בוצע ע״י אילן ביטון, מנכ״ל Enabling Insight וכלל מספר שלבים. חלק ראשון שנערך באמצעות מספר שיחות ZOOM, עקב מגבלות התקופה, ועסק בבדיקת מערכת האיכות, נהלי החברה, פעולות מתקנות, הדרכת עובדים ועוד. בחלק השני, בוצעה ביקורת פיזית באתר החברה באור יהודה אשר כללה דגימת הנושאים הרלוונטיים מהשלב הראשון ובדיקת תשתיות, מקררים, מארזים ואמצעי התפעול של החברה.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״המבדק הראשון מהווה צעד משמעותי נוסף בהטמעת תכנית המבדקים המשותפת ובהעלאת רמת השירות והידע של ספקים לוגיסטיים לתעשיית ה-Healthcare.מתכונת המבדק מאפשרת התעמקות בתהליכי הליבה של הספקים וכיסוי תחומים מקצועיים רחבים, תוך קיום דיאלוג ושיפור מתמשך של מערך האיכות. אנו מזמינים ספקים נוספים לקחת חלק בתהליך חדשני זה״.

 

גיל אוליאל, מנהל האיכות הגלובלי של תחום מדעי החיים בחברת רויאל אינטרנשיונל: ״אנו שמחים על השותפות וגאים להיות הראשונים שעוברים את המבדק בהצלחה. התהליך היה מקיף ומקצועי מאד, וענה על דרישות של חברות פארמה רבות. זהו כלי מצוין שמאפשר לנו להבין מה אנו עושים טוב ובמה להתמקד בעתיד כדי להמשיך ולהשתפר עוד יותר עבור הלקוחות בתחום״.

 

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.