מפגש מקוון בנושא ניהול שרשרת האספקה לתעשיית המזון

עשרות משתתפים מחברות מזון, תוספי תזונה ו-FoodTech לקחו אתמול חלק במפגש מקוון של פורום Israel FoodTech Logistics. המפגש כלל סקירה מקיפה של תחום היבוא והרצאות מקצועיות מבכירי הענף
13.01.22 / 12:34
מפגש מקוון בנושא ניהול שרשרת האספקה לתעשיית המזון
13.01.22
מפגש מקוון בנושא ניהול שרשרת האספקה לתעשיית המזון

עשרות משתתפים מחברות מזון, תוספי תזונה ו-FoodTech לקחו אתמול חלק במפגש מקוון של פורום Israel FoodTech Logistics, פורום המיועד ליצואנים, יבואנים, חברות סטארט אפ וספקים לוגיסטיים. בראש הפורום החדש עומדת מירה ראובן, בעלת 20 שנות ניסיון ברגולציה של מזון, תוספי תזונה ותמרוקים, אשר הנה יזמית של תהליכי חדשנות ושינוי בתהליכים לוגיסטיים.

 

את המפגש פתחה גברת פנינה אורן, ראשת שירות מזון הארצי (בפועל) במשרד הבריאות. הגברת אורן התייחסה לרפורמת ההסדרים מזון, סקרה את ההיקפים ביבוא בשנים האחרונות ואת הפעולות הצפויות בנושא הסרת חסמים לצד פיקוח ואכיפה. בנוסף, התייחסה הגברת אורן לאתגרים הרגולטוריים בענף תוך תשומת דגש על פתרונות דיגיטליים, אימוץ סטנדרטים בינלאומיים ותכניות עבודה לשנים הקרובות.

 

הרצאות מקצועית נוספות הועברו בנושא בטיחות מזון בשרשרת אספקה על ידי ד״ר דיויד רוזנבלט, מחברת שר יעוץ והדרכה, ובנושא חדשנות וקיימות באריזה ע״י שירה רוזן, יו״ר מכון האריזה בהתאחדות התעשיינים.

 

חלקו השני של המפגש עסק בתחום ה-FoodTech והאתגרים הניצבים בפני חברות בתחום בנושא לוגיסטיקה ושרשרת אספקה. ד״ר דורית רוזנר, סמנכ״לית הטכנולוגיות של חממת The Kitchen סקרה את המגמות העתידיות בתחום המזון והציגה את פעילות החממה ואת החברות השונות הפועלות במסגרתה.

 

לסיכום, הרצתה נועה אביגדור, מנהלת שרשרת האספקה הגלובלית של חברת Aleph Farms העוסקת בפיתוח בשר מתורבת, על האתגרים התפעוליים של עולם ה-FoodTech ועל אימוץ כלים ופתרונות מתחום הפארמה המשמשים את התעשייה. אביגדור התייחסה לעלויות חומרי הגלם והשירות ולקיום פלטפורמה גלובלית ליצור מקומי.

 

מירה ראובן ושי חיימוב מנהלי הפורום מסרו כי: ״אנו מודים לשירות המזון הארצי ולמרצים המכובדים שהקדישו מזמנם ותרמו רבות לידע של המשתתפים. ענף המזון חווה שינויים רבים הן מבחינת רציפות שרשרת האספקה והן בתחומי הרגולציה. בחודשים הקרובים נמשיך פלטפורמה לנטוורקינג מקצועי ולשיתוף ידע באמצעות מפגשים חדשניים המתוכננים להימשך השנה״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.