נמל אשדוד אירח כנס ייחודי בתחום הרפואי

לאורך הכנס נסקרו המגמות העיקריות בתחום ההובלה הימית, המצב הנוכחי בישראל והיערכות הנמל לטיפול במטענים מבוקרי טמפרטורה. מנהל פורום IPL, שי חיימוב: היכרות מעמיקה עם התהליכים הינה חשובה ביותר במיוחד בימים אלה
05.08.21 / 09:48
משתתפי הכנס בנמל אשדוד
צילום: פבל טולצ'ינסקי
משתתפי הכנס בנמל אשדוד
05.08.21
נמל אשדוד אירח כנס ייחודי בתחום הרפואי

נמל אשדוד אירח כנס יוצא דופן עם פורום IPL בעקבות המגמה הגוברת של הובלה ימית בתחום הפארמה

 

נמל אשדוד אירח כנס מקצועי וייחודי בתחום הפארמה לצד חברי הפורום IPL (Israel Pharma & Medical Logistics), פורום העוסק בהרחבת הידע המקצועי בנושא ניהול שרשרת האספקה לתעשיית הבריאות.

 

מדובר ביוזמה משותפת של מחלקת מכולות בנמל אשדוד ומנהל פורום IPL, שי חיימוב. הכנס כלל יצואנים ויבואנים מתחום הפארמה, ציוד רפואי, בתי מסחר לתרופות וספקי שירותים בתחום.

 

איציק כהן, סמנכ״ל תפעול בנמל אשדוד, ציין כי ״חברת נמל אשדוד נערכת לתחרות בין הנמלים ושמה דגש על שירות מיטבי ללקוחותיה ככלל, ובתחום הפארמה ומערכות הקירור, בפרט״.

 

מנהלת השיווק, אפרת כהן, סקרה את המגמות העולמיות בתחום המכולות, מכולות הקירור והתחום הרפואי,  כמו כן, ציינה כי נמל אשדוד גאה ומצטיין בכך שהוא מספק שירותים שונים ומגוונים לקהל לקוחותיו, ומספק מגוון שירותים המותאמים לצרכים הספציפיים בתחום הפארמה.

 

ראש מחלקת מכולות, יהודה נניקשוילי, פירט על התהליך הלוגיסטי ההדוק המתבצע בנמל בתחום מכולות הקירור וכן הציג פתרון ייחודי אשר פותח עבור תחום הפארמה באופן ייחודיי. כמו כן, הוסיף והציג את אתר האינטרנט הייחודי אשר מאגד בתוכו את כל המידע הרלוונטי ואשר באמצעותו ניתן לקבל מידע מלא על התהליך שעוברת מכולת הקירור בעת שהותה בנמל.

 

בנוסף, נניקשוילי חשף את התוכנית האסטרטגית של חברת נמל אשדוד לפיתוח רציף מכולות מודרני ועל הקיבולת הגדולה של הנמל בתחום הקירור.

 

לאורך הכנס נסקרו המגמות העיקריות בתחום ההובלה הימית, המצב הנוכחי בישראל והיערכות הנמל לטיפול במטענים מבוקרי טמפרטורה. כמו כן הוצגו פיתוחים מהמפגש הקודם של הפורום בנמל, בראשם מערכת פרואקטיבית המתריעה על ניתוק מכולות פארמה מזרם החשמל.

 

בחלקו השני של הכנס, נהנו המשתתפים מסיור מקצועי ברחבי הנמל אשר כלל הסבר על התהליכים המרכזיים ביצוא וייבוא, וכן בתצפית על פריקה וטעינה, אשר לווה בהסברים על טיפול במכולות מבוקרות טמפרטורה ע״י ע׳ רמ״ח מכולות - מלי אשכנזי ועל ידי מנהל תחום טכנאי קירור של חברת צים, יריב דהן.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר: ״אנו מודים לחברת נמל אשדוד על אירוח המפגש ועל הסיור המעשיר. תחום ההובלה הימית עובר תהפוכות רבות בתקופה זו והנו בעל השפעה רבה על שרשרת האספקה. במיוחד בימים אלה, היכרות מעמיקה עם התהליכים הינה חשובה ביותר״.

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.