נציגת UPS בישראל מצטרפת לתכנית האיכות המורחבת של פורום IPL

גל שחם, סמנכ״ל הפרייט ב-OPSI: ״רואים בהצטרפות לתכנית האיכות של פורום IPL צעד חשוב בבניית סטנדרטים אחידים וגבוהים העונים על צרכי הלקוחות בענף, כדי להבטיח את רמת האיכות הנדרשת לתחום רגיש זה״
23.02.21 / 11:03
מימין: שי חיימוב, טלי גן, אילן ביטון ואלעד מזרחי
23.02.21
מימין: שי חיימוב, טלי גן, אילן ביטון ואלעד מזרחי

במהלך החודשים האחרונים עברה חברת OPSI (SCS), נציגת שירות מורשה של UPS בישראל, את תוכנית האיכות של פורום IPL ובכלל זה תמיכה וליווי מקצועי לכל היבטי האיכות בשילוח מוצרי פארמה. התכנית נבנתה בשיתוף ומעורבות של לקוחות מובילים מתחומי ה-Healthcare  בכדי לייצר סטנדרט אחיד בכל הנוגע להסמכת ספקים לוגיסטיים.

החברה, המספקת פתרונות שילוח, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה הצטרפה לתוכנית האיכות המורחבת לספקים לוגיסטיים של פורום Israel Pharma & Medical Logistics. את התוכנית מוביל אילן ביטון, מנכ״ל חברת Enabling Insight, והיא כוללת מגוון רחב של פתרונות, כולל תמיכה ופיתוח של מערכי איכות קיימים, בחיבור ישיר לכלל האתגרים הלוגיסטיים המלווים את התעשייה.

 

מטרת התוכנית הינה לייצר סטנדרט חדש בשוק, המחבר את שפת האיכות של הלקוח עם האתגרים הלוגיסטיים הקיימים - חיבור המאפשר מענה ללקוח ובמקביל שיפור מתמיד ופרקטי לספק.   

 

במסגרת שלבי התוכנית של פורום IPL, עוברת החברה תהליך מקיף הכולל סקירה של כל עמודי הליבה במערכת האיכות וכן סיוע בהיערכות לטיפול במשלוחים רגישים מסוגים שונים. בסיום מבוצע מבדק איכות מקיף ע״י צוות בודקים המייצג את דרישות התעשייה. את המבדק המסכם של הפורום הובילה טלי גן, מנהלת איכות ופרויקטים גלובאליים בחברת johnson&johnson.

 

גל שחם, סמנכ״ל הפרייט ב-OPSI: ״בשנה האחרונה הקמנו בישראל מחלקה ייעודית לשילוח מוצרי פארמה תחת חטיבת ה-Freight, וזאת בהמשך להקמת מערך UPS Healthcare העולמי – אחד הגופים הגדולים בעולם בתחום זה. בישראל מרכזת המחלקה, בניהולו של אלעד מזרחי, את השילוח של תרופות, חיסונים, תאים חיים, בדיקות ועוד, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר וברגולציות מחמירות. אנו רואים בהצטרפות לתכנית האיכות של פורום IPL צעד חשוב בבניית סטנדרטים אחידים וגבוהים העונים על צרכי הלקוחות בענף, כדי להבטיח את רמת האיכות הנדרשת לתחום רגיש זה״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.