סוויספורט מצטרפת לתכנית המבדקים של פורום IPL

התכנית הושקה בכדי לייצר סטנדרט אחיד בכל הנוגע להסמכת ספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות ונבנתה בשיתוף עם חברות התרופות, יצואנים ויבואנים. טל יעקבי: מאמינים כי התכנית תקדם בישראל את האיכות בשרשרת האספקה בתעשיית הבריאות
10.03.21 / 11:43
סוויספורט מצטרפת לתכנית המבדקים של פורום IPL
10.03.21
סוויספורט מצטרפת לתכנית המבדקים של פורום IPL

סוויספורט שרותי מטען ישראל מצטרפת לתכנית מבדקי האיכות לספקים לוגיסטיים של פורום Israel Pharma & Medical Logistics. התכנית הושקה בכדי לייצר סטנדרט אחיד בכל הנוגע להסמכת ספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות ונבנתה בשיתוף עם חברות התרופות, יצואנים ויבואנים.

 

במסגרת התכנית עוברת החברה מבדק מקיף, בהתאם לדרישות ה – GDP (Good Distribution Practice). בין היתר נבדקים היערכות המסוף לטיפול במשלוחי תרופות, ניהול מערכת האיכות, טיפול באירועים חריגים, קיום והטמעת נהלים, תשתיות תפעוליות ועוד. דגש מיוחד ניתן לתהליכי ניטול ואחסנה, בניית מטענים מבוקרי טמפרטורה, הכשרת עובדים ושירותים מיוחדים למטענים רגישים.

 

טל יעקבי, מנהל המסחר בסוויספורט, מסר כי ״אנו שמחים להצטרף לתכנית ורואים בתהליך אפשרות להמשיך להבטיח ולשפר את השירות והאיכות ללקוחותינו - חברות תעופה, משלחים, יבואנים ויצואנים. כמסוף מטען אנו נדרשים לעמוד בסטנדרטים גבוהים ואיכות שאינה מתפשרת ועוברים בהצלחה מבדקים רבים במהלך השנה. אנו מאמינים כי תכנית מבדקי האיכות המקצועית של הפורום, והמטרה לייצר סטנדרט תעזור ותקדם בישראל את האיכות בשרשרת האספקה בתעשית הבריאות ולנו כמסוף מטען חלק משמעותי בתהליך זה״.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״אנו מברכים על הצטרפותה של Swissport לתכנית המבדקים ורואים בכך צעד חשוב עבור התעשייה. מסופי המטען מהווים חוליה משמעותית בטיפול במשלוחי פארמה והתהליך יסייע רבות בממשקי העבודה לאורך שרשרת האספקה״.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.