פורום IPL התארח בקריית אוריין

עשרות יבואנים מתחומי פארמה, מזון, היי טק, רכב ותעשייה לקחו חלק במפגש בנושא רפורמת התקינה ביבוא שנערך בקומפלקס החדש של חברת אוריין במודיעין
22.06.22 / 12:28
יריב פוזנר בקריית אוריין
22.06.22
יריב פוזנר בקריית אוריין
אנואר חילף בקריית אוריין
22.06.22
אנואר חילף בקריית אוריין
מירה ראובן בקריית אוריין במודיעין
22.06.22
מירה ראובן בקריית אוריין במודיעין

עשרות יבואנים מתחומי פארמה, מזון, היי טק, רכב ותעשייה לקחו חלק במפגש בנושא רפורמת התקינה ביבוא שנערך בקומפלקס החדש של חברת אוריין במודיעין בשיתוף עם פורום IPL ו-IFL העוסקים בלוגיסטיקה לתעשיית המזון והבריאות.

 

המשתתפים שמעו סקירה מפי אנואר חילף, הממונה על חוקיות היבוא  במשרד הכלכלה והתעשייה אשר הציג את עיקרי הרפורמה וענה על שאלות המשתתפים. כמו כן, חילף התייחס למעבר למסלולי הצהרה ולהכרה בתקינה הבינלאומית.

 

בהמשך הסביר עו״ד גיל נדל, שותף וראש תחום דיני יבוא, יצוא וסחר בינלאומי במשרד גולדפרב זליגמן, על מסלול האכיפה הצפוי בעקבות הרפורמה, ועל נושא יבואן מפר אמון ועיצומים כספיים.

 

בחלקו השני של המפגש, הסבירה מירה ראובן, מנהלת פורום Israel FoodTech Logistics, על תהליך יבואן נאות של משרד הבריאות כמעד מקדים ליבוא במסלול האירופי ועל מסלול יבוא ״ירוק״ למזון רגיש.

 

יריב פוזנר, סמנכ״ל שיווק ומכירות בחברת אוריין, מסר כי: ״שמחנו לארח היום את הפורום ואת לקוחות החברה בנושא חשוב זה ומיד עם כניסת הרפורמה לתוקף. אנו משקיעים רבות על מנת להעשיר את הידע של היצואנים והיבואנים בנושאים הרלוונטיים ובעדכונים האחרונים״.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.