פורום IPL ו-DHL קיימו מפגש בנושא שער עולמי יצוא

במפגש המיוחד לקחו חלק יצואנים מתחומי הפארמה, ציוד רפואי והייטק אשר שמעו בין היתר הרצאות על דילמת המכס בעידן הגלובלי ועל עקרונות מערכת שער עולמי ביצוא. יאיר ביטון, מנכ״ל DHL Express ישראל: מנגישים באופן שוטף את הידע המקצועי ללקוחותינו
05.07.21 / 12:30
יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל
05.07.21
יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל
דוד חורי, מנהל תחום בכיר במכס ישראל. שער עולמי בייצוא
05.07.21
דוד חורי, מנהל תחום בכיר במכס ישראל. שער עולמי בייצוא

חברת DHL Express ישראל ופורום Israel Pharma & Medical Logistics קיימו היום מפגש מיוחד בנושא שער עולמי יצוא ועדכוני סחר. במפגש לקחו חלק יצואנים מתחומי הפארמה, ציוד רפואי והייטק.

 

את המפגש פתח דוד חורי, מנהל תחום בכיר במכס ישראל, אשר התייחס לעלייה המתוכננת של מערכת שער עולמי ביצוא ולעדכוני סחר חוץ של מדינת ישראל. חורי התייחס בהרצאתו לעקרונות המנחים לפיקוח על היצוא ממדינת ישראל, על דילמת המכס בעידן הגלובלי ועל עקרונות מערכת שער עולמי ביצוא. כמו כן, סקר חורי את תהליכי היצוא הימי והאווירי ואת הסכמי הסחר העדכניים בראייה עולמית.

 

לאחריו הסביר ניר קשת, מנהל פרויקטים של המכס בחברת DHL, על ההשפעות המרכזיות של המערכת ועל התועלות הצפויות ללקוחות.

 

בסיכום המפגש עו״ד גיל נדל, שותף וראש תחום יבוא, יצוא וסחר בינלאומי במשרד גולדפרב זליגמן ושות׳, חלק עם המשתתפים טיפים מסחריים להסכמי מכר בסחר בינלאומי.

 

יאיר ביטון, מנכ״ל DHL Express ישראל, מסר כי ״אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מכס ישראל שבהמשך לשלב הקודם בשער עולמי ביבוא, ממשיך להשקיע בחדשנות ובקדמה טכנולוגית גם ביצוא, ואנו בטוחים שהתהליכים החדשים יקלו על היצואנים בישראל. כחלק מהשירות ללקוחות חשוב לנו להנגיש באופן שוטף את הידע המקצועי ללקוחותינו והכנס הזה מהווה נדבך נוסף בפעילות זו״.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics, מסר כי: ״אנו מודים לחברת DHL על האירוח ורואים חשיבות גדולה בקיום הדיאלוג עם המכס. הרצאתו של דוד חורי היתה חשובה ביותר ואנו מעריכים מאד את השותפות בתהליך״.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.