פורום IPL וחברת Royale קיימו כנס בכירים בנושא הובלה אווירית

המפגש עסק בהתפתחויות האחרונות בשווקים הגלובליים, בדגש על משלוחים קריטיים, בקרת טמפרטורה וזמני אספקה מהירים. מנהלים מתעשיות שונות סקרו את האתגרים עימם הם מתמודדים ושיתפו מניסיונם
17.05.22 / 12:22
פורום IPL וחברת Royale קיימו כנס בכירים בנושא הובלה אווירית
17.05.22
פורום IPL וחברת Royale קיימו כנס בכירים בנושא הובלה אווירית
חגי בן טולילה, דירקטור שרשרת אספקה בחברת  Gamida Cell
17.05.22
חגי בן טולילה, דירקטור שרשרת אספקה בחברת Gamida Cell
יאיר מונקר, מנהל מחלקת מסחר בחברת ק.א.ל מקבוצת Challenge,
17.05.22
יאיר מונקר, מנהל מחלקת מסחר בחברת ק.א.ל מקבוצת Challenge,
אושרי כהן, לשעבר סמנכ״ל שרשרת אספקה בחברת Nvidia,
17.05.22
אושרי כהן, לשעבר סמנכ״ל שרשרת אספקה בחברת Nvidia,

עשרות לקוחות מתחומי פארמה, ביוטכנולוגיה והייטק לקחו אתמול חלק בכנס בכירים של פורום Israel Pharma & Medical Logistics וחברת Royale International. הכנס עסק באתגרים העדכניים בתחום ההובלה האווירית, בדגש על שילוח מוצרים רגישים, בקרת טמפרטורה וזמני אספקה מהירים.

 

את הכנס פתח Scott Morson, דירקטור המסחר הגלובלי בקבוצת Royale אשר סקר את שירותי החברה ואת ההתפתחות בסגמנטים השונים. בהמשך התייחס Morson לאתגרים הגלובליים בשרשרת האספקה, ביניהם היעדר קיבולת מספקת של אמצעי הובלה, מעבר של מטענים מהים לאוויר, שיבושים ברחבי יבשת אסיה והתנודות במחירי ההובלה.

 

בהמשך שיתפו מניסיונם מנהלים מתעשיות שונות וסקרו את האתגרים עימם הם מתמודדים. חגי בן טולילה, דירקטור שרשרת אספקה בחברת  Gamida Cellהתייחס לאתגרים בשילוח מוצרים מצילי חיים, בדגש על בקרת טמפרטורה ועמידה בלוחות זמנים קצרים במיוחד. אחריו סקר אושרי כהן, לשעבר סמנכ״ל שרשרת אספקה בחברת Nvidia, את המגמות בתעשיית השבבים ואת הצורך בזמני שילוח מהירים. כהן שיתף מניסיונו מהם המקרים בהם שימוש במשלוחים קריטיים יכול לסייע בנושא, ומהם התהליכים הנדרשים בתוך הארגון בכדי לעשות שימוש מיטבי ומושכל בכלי זה.

 

בחלקו השני של הכנס, התייחס יאיר מונקר, מנהל מחלקת מסחר בחברת ק.א.ל מקבוצת Challenge, למגמות בתחום ההובלה האווירית ולהובלת מטענים חריגים הדורשים טיפול מיוחד. מונקר סקר את השינוי ביחס בין הובלה במטוסי מנוסעים למטוסי מטען בשנים האחרונות והתייחס לאפקט של העימות בין רוסיה לאוקראינה, להשפעה של מחירי הדלק ולנושא הקיימות בשרשרת האספקה.

 

לסיכום, נהנו המשתתפים מהרצאת אורח אשר התייחסה לעולם ה-VUCA ולדרכים בהן מנהלים וארגונים מגיבים למציאות החדשה.

 

ניצן הדר, מנכ״ל Royale International ישראל: ״בימים אלו אנו חוגגים 3 שנים לפתיחתו של סניף Royale בישראל ומאד גאים בצמיחה המהירה ובתוצאות העיסקיות. שמחנו לארח בשיתוף עם הפורום לקוחות נבחרים ולהעשיר את הידע של המשתתפים״.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר: ״נושא ההובלה האווירית, כמו תחומים אחרים בשרשרת, חווה שינויים דרמטיים בתקופה האחרונה. שמחנו מאד לשתף מהידע והניסיון בתחום ולהציג זוויות חדשות ומעוררות מחשבה״.

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.