פורום IPL וחברת ק.א.ל קיימו מפגש בנושא אתגרים בהובלה אווירית

בין עשרות המשתתפים בלטה משלחת של בכירים משדה התעופה בליאז׳ עם הרצאה של סמנכ״ל המסחר בליאז׳ על השקעות בתהליכים ותשתיות בשדה. בנוסף נהנו הנוכחים מהרצאה מרתקת על ההיערכות לייצוא קנאביס רפואי
05.03.19 / 13:51
מפגש הפורום בחברת ק.א.ל
05.03.19
מפגש הפורום בחברת ק.א.ל
05.03.19
פורום IPL וחברת ק.א.ל קיימו מפגש בנושא אתגרים בהובלה אווירית
05.03.19
פורום IPL וחברת ק.א.ל קיימו מפגש בנושא אתגרים בהובלה אווירית
נבות הירשהורן מחברת ק.א.ל
05.03.19
נבות הירשהורן מחברת ק.א.ל

עשרות משתתפים לקחו היום חלק במפגש הפורום שעסק באתגרים בתחום ההובלה אווירית בעולם ה-Life science. בין האורחים הרבים הגיעה למפגש גם משלחת בכירים משדה התעופה בליאז׳ (Liege).

 

פורום IPL וחברת ק.א.ל קיימו היום מפגש מיוחד שעסק בהובלה אווירית של תרופות ומוצרים רפואיים, בהשתתפות עשרות לקוחות מתחום הפארמה והציוד הרפואי, משלחים וספקים לוגיסטיים. את המפגש פתח רונן רגרמן, סמנכ״ל המסחר בחברת ק.א.ל, אשר התייחס למגמות העולמיות בעולם התעופה, בדגש על הטסת מוצרי רפואיים. רגרמן התייחס לתקינה הנוגעת לטיפול במטעני פארמה והתייחס לשירותים הייחודיים אותם מעניקה החברה.

 

לאחריו, הרצה Steven Verhasselt , סמנכ״ל המסחר בליאז׳, אשר סיפר על התהליכים והתשתיות בהם משקיע השדה, על מנת לתמוך בפעילות הענפה של השדה, תוך מתן תשומת לב מיוחדת למשלוחים מבוקרי טמפרטורה.

 

לסיכום החלק הראשון, סקר עמי ברעם, מנהל תחום חומ״ס בק.א.ל, את התקנות החדשות בהטסת רשמי טמפרטורה וסוללות ליתיום.

 

בהמשך, התקיימה הרצאתו של נבות הירשהורן, מנהל מוצרים מיוחדים בק.א.ל, אשר הדגיש את חשיבות הבנת צרכי הלקוח ונתן כלים פרקטיים לבניית תהליכי איכות.

 

לסיכום, נהנו המשתתפים מהרצאתו המרתקת של ד״ר תמיר גדו, מנכ״ל BOL Pharma, אשר סיפר על מהפכת הקנאביס הרפואי ועל ההיערכות של החברות בתחום לקראת יצוא המוצרים לחו״ל.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics, מסר כי: ״אנו מודים לחברת ק.א.ל על שיתוף הפעולה ושמחים על ההיענות הרבה, כולל נציגים מחו״ל. אנו מלווים את נושא הקנאביס הרפואי מזה כשנתיים ונמשיך ללוות את התהליכים בנושא ההיערכות ליצוא״.

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.