פורום IPL: מבדק איכות שנערך לחברת DSV עבר בהצלחה

במסגרת המבדק, הושם דגש על היערכות החברה לטיפול במשלוחי פארמה, בדיקה מעמיקה של תהליכי העבודה, מערכת האיכות, תחקור אירועים חריגים ועוד. שי חיימוב: בימים הקרובים מתוכננים מבדקים לספקים נוספים
17.06.20 / 12:36
פורום IPL: מבדק איכות שנערך לחברת DSV עבר בהצלחה
17.06.20
פורום IPL: מבדק איכות שנערך לחברת DSV עבר בהצלחה

פורום Israel Pharma & Medical Logistics ערך מבדק איכות לחברת DSV במתכונת ייחודית שהושקה לאחרונה ומייצרת סטנדרט אחיד לספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות. התהליך החדש נבנה במשותף עם חברות התרופות ועם בתי המסחר המובילים בישראל, והוא מייצר שפה אחידה וגשר בין דרישות הרגולציה לפעילות הליבה של הספקים.

 

במסגרת המבדק, הושם דגש על היערכות החברה לטיפול במשלוחי פארמה, בדיקה מעמיקה של תהליכי העבודה, מערכת האיכות, תחקור אירועים חריגים, נהלי עבודה מול סניפי החברה בחו״ל וניהול ספקי משנה, כגון חברות תעופה וספנות, מובילים יבשתיים ומסופי מטען. כמו כן, ניתנה התייחסות מיוחדת למשאב האנושי, תוך תשומת לב להיבטי גיוס, הכשרה והדרכת עובדים. המבדק כלל תהליך ארוך של הכנה מקדימה, היכרות מעמיקה עם תחומי הפעילות של החברה ובנוסף, יום מלא של מבדק במשרדי החברה בהשתתפות צוות הפארמה ומחלקות רלוונטיות בחברה.

 

לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV: ״אני מברכת את היוזמה לאחד כוחות בתחום מבדקי הפארמה ואת האפשרות לייעל תהליכי עבודה עבור כל השחקנים בענף. תהליכי האיכות הינם לחם חוקינו ואנו ב-DSV משקיעים משאבים רבים על מנת לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים. אין ספק שעל מנת לתת שירות מקצועי בתחום עלינו להציג את ההישגים שלנו ולשקף את העבודה הרבה שבוצעה לאורך השנים ואנחנו מודים לפורום IPL שמאפשר לנו לעשות זאת בתהליך שמייצר WIN WIN לכל הגורמים בשרשרת. למבדק שעברנו קדמו הכנות רבות של כל הצדדים והוא ביטא את תוצאות הדרך שאנחנו עושים בשנים האחרונות במטרה להצעיד את שרשרת האספקה מבוקרת הטמפרטורה בישראל ובעולם כולו״.

 

שי חיימוב מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics ואילן ביטון מנכ״ל Enabling Insight מסרו כי: ״אנו ממשיכים במלוא המרץ בתכנית המבדקים ובימים הקרובים מתוכננים מבדקים לספקים נוספים. אנו גאים בסטנדרט הגבוה שהצלחנו לייצר ופועלים לרתום חברות נוספות - הן ספקים והן חברות תרופות - למודל חדשני זה״.

 

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.