פורום IPL: מפגש בנושא שילוח מבוקר טמפרטורה בחברת טרנסוורלד

עשרות המשתתפים שמעו הרצאות מקצועיות מאת מגר׳ נעמי שאקו, אייל ארמון מחברת טרנסוורלד, יורם אשל, לשעבר מחברת טבע, ועירן קוסובר מחברת ממן מסופי מטען
23.05.18 / 13:15
פורום IPL: מפגש בנושא שילוח מבוקר טמפרטורה בחברת טרנסוורלד
23.05.18
פורום IPL: מפגש בנושא שילוח מבוקר טמפרטורה בחברת טרנסוורלד
23.05.18
פורום IPL: מפגש בנושא שילוח מבוקר טמפרטורה בחברת טרנסוורלד

עשרות משתתפים לקחו חלק במפגש של פורום Israel Pharma & Medical Logistics אשר נערך היום במרלו״ג החדש של חברת Transworld, באזור התעשייה היי פארק בשוהם.

 

את המפגש פתח אייל ארמון, סמנכ״ל השיווק והמכירות בחברת Transworld, אשר התייחס לנושא האיכות והביא מהניסיון הגלובלי של חברת Expeditors, אותה מייצגת חברת טרנסוורלד בישראל, בטיפול בשינוע מוצרים רפואיים.

 

בהמשך המפגש סקרה מגר׳ נעמי שאקו עזרא מחברת NSE את האתגרים העומדים בפני חברות התרופות בעת בהובלה מבוקרת טמפרטורה. מגר׳ שאקו הציגה דוגמאות לחריגות טמפרטורה במשלוחים אוויריים וימיים אשר אירעו לאחרונה.

 

בהמשך ערן קוסובר, סמנכ״ל התפעול בממן מסופי מטען, את השינויים הצפויים בתחום הטיפול במטענים מבוקרי טמפרטורה בנתב״ג ואת הפתרונות אותם ניתן ליישם בכדי להבטיח את דרישות האיכות.

 

לסיכום היום הרצה יורם אשל, לשעבר מנהל השילוח הגלובלי בחברת טבע, על ניהול שרשרת אספקה מבוקרת טמפרטורה. אשל סקר את המגמות העולמיות בתחום והתייחס לאמצעים, לתהליכים ולמהפכת ה״ביג דאטה״.

 

את המפגש הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics בישראל, אשר ציין לחיוב את המפגש המוצלח. 

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.