פורום IPL משיק קורס מתקדם להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה

מטרת הקורס היא חיזוק ההיכרות עם ההיבטים המיוחדים של עולם התרופות, הבנה מעמיקה של תהליכי השילוח האווירי ודרישות האיכות והרגולציה בתחום. שי חיימוב: התכנים מותאמים לצרכי השוק בדגש על מתן כלים פרקטיים
11.04.18 / 13:22
פורום IPL משיק קורס מתקדם להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה
11.04.18
פורום IPL משיק קורס מתקדם להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה

פורום Israel Pharma & Medical Logisticsוחברת Swissportמשיקים קורס מתקדם אשר מטרתו היא חיזוק ההיכרות עם ההיבטים המיוחדים של עולם התרופות, הבנה מעמיקה של תהליכי השילוח האווירי ודרישות האיכות והרגולציה בתחום. המחזור הראשון ייערך בשיתוף עם SLE Academyומיועד לשחקנים השונים לאורך השרשרת הלוגיסטית העוסקים בשילוח, אריזה, אחסון, הובלה והטסה של מוצרי פארמה באוויר.

 

את הקורס יעביר אילן ביטון, סמנכ״ל תפעול שירות וביטחון ב- Swissport. אילן הנו בעל ניסיון של 20 שנה בתחום התעופה, משמש כיום גם כמדריך בכיר בארגון IATA, כולל ייעוץ ותמיכה בפיתוח תכנים הנוגעים בשרשרת הלוגיסטית וכן משולב כנציג Swissportבפרויקטים גלובליים שונים בנושאי הובלה האווירית ותהליכי שילוח.

 

שי חיימוב, מנהל פורוםIsrael Pharma & Medical Logistics, מסר כי: ״מדובר בקורס מקצועי ומקיף הסוקר את האתגרים הרבים בתחום השילוח האווירי של מוצרי פארמה ומאפשר פתרון בעיות בתהליכי היצוא והיבוא. הצלחת הקורס הבסיסי והתגובות שקיבלנו ממאות המשתתפים בשנתיים האחרונות, מאפשרים התאמה של התכנים לצרכי השוק בדגש על מתן כלים פרקטיים כגון: הקניית עקרונות עבודה לאתגרים השונים, התנסות אישית בבניית נהלים, עריכת הסכמי איכות, ביצוע תחקירים (CAPA) ועוד״.

 

הקורס נמשך 3 ימים ומציג את התהליכים הרלוונטיים לשינוע מטען מבוקר טמפרטורה, שיטות העבודה הנהוגות בעולם ובישראל, ממשקי העבודה המשמעותיים, האתגרים העיקריים בשרשרת הלוגיסטית וכן ניהול הסיכונים לאורך התהליך. המחזור הראשון של הקורס ייערך בחודש יוני.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.