פורום IPL ערך סמינר מקצועי בגרמניה

האירוע הייחודי נמשך ארבעה ימים וכלל סמינר בנושא ניהול שרשרת אספקה מבוקרת טמפרטורה וסיורים במרכזים לוגיסטיים ייעודיים לתעשיית הפארמה של חברות לופטהנזה, DSV ועוד
19.05.19 / 09:38
פורום IPL ערך סמינר מקצועי בגרמניה
19.05.19
פורום IPL ערך סמינר מקצועי בגרמניה
19.05.19
פורום IPL ערך סמינר מקצועי בגרמניה
19.05.19
פורום IPL ערך סמינר מקצועי בגרמניה
19.05.19
פורום IPL ערך סמינר מקצועי בגרמניה

פורום IPL קיים בשבוע שעבר סמינר וסיור מקצועי בגרמניה בהשתתפות חברות תרופות, ניסויים קליניים וספקים לוגיסטיים מרחבי העולם. במשך 4 ימים נהנו המשתתפים מהרצאות בנושא ניהול שרשרת אספקה מבוקרת טמפרטורה, היכרות עם פתרונות אריזה מתקדמים, סיורים במרכזים לוגיסטיים וביקור בחברות תעופה.

 

פורום Israel Pharma & Medical Logistics קיים בשבוע שעבר אירוע ייחודי בגרמניה, אשר כלל סמינר בנושא ניהול שרשרת אספקה מבוקרת טמפרטורה וסיורים במרכזים לוגיסטיים ייעודיים לתעשיית הפארמה. החלק העיוני התקיים בטירה עתיקה, וכלל הרצאות מפי מומחים מתחומים שונים בנושאי ניהול סיכונים, פתרונות אריזה מתקדמים, חידושים בתחום ה-Last Mile ועוד. בסמינר השתתפו חברות ממדינות שונות וביניהם נציגים מחברות תרופות, ניסויים קליניים, ספקים לוגיסטיים ועוד.

 

במהלך השבוע, נערכו גם סיורים במרכזים לוגיסטיים מתקדמים לתעשיית הפארמה. בין היתר, ביקרו המשתתפים במרכז הלוגיסטי של חברת Lufthansa המיועד למשלוחים מבוקרי טמפרטורה, במרכז פארמה של חברת DSV המאושר להובלה ואחסנה של תרופות, ובמתקן של חברת AirBridgeCargo שכלל היכרות עם תפעול המשלוחים בשטח האווירי וסיור במטוס המטען של החברה.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״האירוע היווה נקודת מפגש משמעותית של משתתפים מרחבי העולם, ואיפשר היכרות מעמיקה עם תהליכי העבודה בחו״ל ולמידה הדדית. אנו גאים בכך שנציגים מישראל לוקחים חלק במפגשים בינלאומיים ומודים לחברת delta T ולחברת DSV על שיתוף הפעולה בסמינר ובסיורים השונים״.

 

 

 

 

 

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.