פורום IPL ערך קורס להובלת מטען אווירי מבוקר טמפרטורה

הקורס כלל היכרות עם הפתרונות הקיימים לאתגרים הנפוצים לאורך שלבי השילוח והשתתפו בו נציגים מחברות תרופות, בתי מסחר, יצואנים, יבואנים וספקי שירותים לוגיסטיים
13.06.19 / 14:05
פורום IPL ערך קורס להובלת מטען אווירי מבוקר טמפרטורה
13.06.19
פורום IPL ערך קורס להובלת מטען אווירי מבוקר טמפרטורה
13.06.19
פורום IPL ערך קורס להובלת מטען אווירי מבוקר טמפרטורה

פורום Israel Pharma & Medical Logistics ערך אתמול קורס ייחודי להובלת מטען אווירי מבוקר טמפרטורה, בדגש על מוצרי פארמה. הקורס הועבר ע״י אילן ביטון, סמנכ"ל תפעול, שירות וביטחון ב-Swissport וכלל נציגים מחברות תרופות, רוקחים אחראיים, מנהלי יצוא ויבוא וצוותי פארמה, שילוח ועמילות מכס.

 

בקורס הועברו תכנים ייחודיים לעולם הבריאות, דרישות הרגולציה בתחום, שיטות העבודה הנהוגות בארץ ובעולם, ניהול סיכונים והבטחת איכות לאורך התהליך. במהלך היום הוצגו דוגמאות מעשיות ונלמדו ההיבטים המיוחדים הנוגעים לשרשרת אספקה מבוקרת טמפרטורה.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics, מסר כי: ״זוהי השנה השלישית ברציפות שבה אנו מקיימים את הקורס ואני שמח על ההיענות הרבה והייצוג המכובד של חברות מובילות בתחום במחזור הנוכחי. נמשיך לשמור על הרמה המקצועית הגבוהה ולהביא את המידע העדכני ביותר הנוגע לשילוח תרופות ומוצרים רפואיים״.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.