פורום IPL קיים ביקור מקצועי בממן

המשתתפים קיבלו סקירה מקיפה אודות תהליכי התפעול הנוגעים למשלוחים מבוקרי טמפרטורה ואף סיירו במסוף המטענים ובמחסן הפארמה וקיבלו הסבר מעשי על תהליכי היצוא והיבוא
26.10.22 / 12:39
פורום IPL קיים ביקור מקצועי בממן
26.10.22
פורום IPL קיים ביקור מקצועי בממן
עמית פלוטקין, סמנכ״ל הלוגיסטיקה בממן, הוביל את הביקור המקצועי
26.10.22
עמית פלוטקין, סמנכ״ל הלוגיסטיקה בממן, הוביל את הביקור המקצועי
26.10.22
פורום IPL קיים ביקור מקצועי בממן

פורום Israel Pharma & Medical Logistics קיים ביקור לימודי בממן, כחלק מסדרת מפגשים המחברת בין חברות מתעשיית הבריאות והמזון, לפעילות השילוח הבינלאומית. בביקור השתתפו חברות תרופות, ציוד רפואי, מזון ו – FoodTech.

 

המפגש החל בסקירה מקיפה של התהליכים העיקריים המתבצעים במסוף, הממשק עם השחקנים השונים לאורך השרשרת ותהליכי התפעול, המכס והרגולציה ביצוא וביבוא. כמו כן, הוצגו סוגי המטוסים הקיימים והשפעתם על אופן הטיפול במשלוחים, אמצעי ההיטס השונים ולשירותים המיוחדים המוצעים ללקוחות כגון פתרונות אריזה, שינוע מבוקר ואבטחה.

 

לאחר החלק העיוני, סיירו המשתתפים במסוף המטענים ובמחסן הפארמה וקיבלו הסבר מעשי על תהליכי הקליטה והאחסנה, בניית משלוחים לטיסה ושירותים ייעודיים למשלוחים מבוקרי טמפרטורה, כגון יריעות תרמיות, מארזים פאסיביים ומכולות קירור. את המפגש הובילו עמית פלוטקין, סמנכ״ל הלוגיסטיקה בממן, וניצן בנק, אחראי שרשרת הקירור.

 

איריס זעירא, סמנכ״לית השיווק בממן, מסרה כי: ״שמחנו לארח את הפורום במסוף המטענים של ממן ולשתף במידע עדכני וחשוב אודות תהליכי היצוא והיבוא, אמצעי הטסה הנפוצים ושירותי ערך מוסף למשלוחים מבוקרי טמפרטורה, פתרונות אריזה, שינוע , ליווי ועוד״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.