פורום IPL קיים יום עיון בנושא יבוא ויצוא מכשור רפואי

יום העיון כלל עדכונים גלובליים מהתחום כמו גם עדכונים בתחום האביזרים והמכשירים הרפואיים וכן סקירה על ההשלכות של מערכת שער עולמי. שי חיימוב: נמשיך לעסוק בתחום הציוד והמכשור הרפואי
07.02.18 / 12:42
יונתן איבגי, סמנכ״ל שיווק חברת DHL EXPRESS
07.02.18
יונתן איבגי, סמנכ״ל שיווק חברת DHL EXPRESS
07.02.18
פורום IPL קיים יום עיון בנושא יבוא ויצוא מכשור רפואי
שי חיימוב
07.02.18
שי חיימוב
מיכאל כרסנטי
07.02.18
מיכאל כרסנטי

כ-80 משתתפים מקרב חברות פארמה, יצואנים ויבואנים של ציוד רפואי וספקי שירותים לוגיסטיים, לקחו חלק ביום עיון של פורום Israel Pharma & Medical Logistics אשר נערך בשיתוף עם פארק התעשיות קיסריה ועם חברת DHL Express.

 

את המפגש פתח מיכאל כרסנטי, מנכ״ל החברה לפיתוח קיסריה, אשר בירך על היוזמה והדגיש את המענה שהפארק מעניק לחברות מהתחום.

 

בחלק הראשון של היום, אשר עסק בעדכונים גלובליים, סקר יונתן איבגי, סמנכ״ל שיווק, DHL Express, את התפתחות הלוגיסטיקה לתעשיית ה- Healthcare בעולם. איבגי חשף את המגמות החדשות בתחום ותיאר את השירותים שפותחו בכדי לתמוך במגמות אלו, כגון הפצה לבית המטופל, ניהול ניסויים קליניים, מעבר לרכישת מוצרים רפואיים ותרופות און-ליין  ועוד.

 

בהמשך, פירט עדי יצקוביץ׳, מנכ״ל חברת Medicsense אודות רגולציה עולמית חדשה שפורסמה הן ע״י ה-FDA והן ע״י הגופים השונים באירופה וההשפעות על חברות הפועלות בישראל.

 

החלק השני של היום כלל עדכונים בתחום האביזרים והמכשירים הרפואיים מפי ד״ר נדב שפר, מנהל אגף ציוד רפואי במשרד הבריאות. כמו כן, הוסבר על הדרכים החדשות להגשת בקשות לאישורי אמ״ר.

 

לסיום, סקר עו״ד גיל נדל, ראש תחום יבוא, יצוא וסחר בינלאומי, במשרד גולדפרב זליגמן ושות׳ את ההשפעות השונות של מערכת ״שער עולמי״, בדגש על תצהיר יבואן והמשמעות האכיפתית.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״אנו שמחים על ההיענות הרבה ליום זה. נמשיך לעסוק בתחום הציוד והמכשור הרפואי גם בהמשך״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.