פורום IPL קיים מפגש בחברת אלכם מדיקל

המפגש החל בסיור במרכז הלוגיסטי החדש של החברה, אשר ממוקם באזור התעשייה דלתון, בהובלתו של אמיר שנטל, מנהל תפעול ישראל, וכלל גם הרצאה של יגאל כהן, מנכ״ל אלכם מדיקל
04.05.21 / 10:59
פורום IPL קיים מפגש בחברת אלכם מדיקל
04.05.21
פורום IPL קיים מפגש בחברת אלכם מדיקל

עשרות משתתפים לקחו אתמול חלק במפגש ייחודי של פורום Israel Pharma & Medical Logistics אשר עסק בתחום שרשרת האספקה לציוד רפואי. האירוע התקיים בחברת Elcam Medical העוסקת בייצור מוצרים לשימוש רפואי ופועלת במספר אתרים בארץ ובעולם.

 

המפגש החל בסיור במרכז הלוגיסטי החדש של החברה, אשר ממוקם באזור התעשייה דלתון, בהובלתו של אמיר שנטל, מנהל תפעול ישראל. שנטל סיפר על הגורמים שהביאו לבניית המרלו״ג שמטרתו אחסון חומרי הגלם עבור המפעלים וריכוז תוצרת גמורה, אשר מרביתה מיועדת ליצוא לחו״ל. כמו כן הסביר על ההתמודדות הלוגיסטית עם הגידול המתמשך בפעילות החברה, התהליך התפעולי מול אתרי החברה השונים והאתגרים המרכזיים בניהול המידע.

 

בהמשך, הרצאה יגאל (גולי) כהן, מנכ״ל Elcam Medical, על פעילות החברה והפריסה הגלובלית שלה. חלק מרכזי יוחד לאתגרי שרשרת האספקה והסחר הבינלאומי עימם הארגון מתמודד. בחלק זה, התייחס גולי למשבר ההובלה הימית, לעיכובים בזמני אספקה, להתייקרות חומרי אריזה ולמחסור בחומרי הגלם. כמו כן, התייחס גולי לרצון הגובר של לקוחות להחזיק את המלאי בקירבה גיאוגרפית אליהם, אך לא בבעלותם, תוך שימוש בקונסיגנציה ולשימוש בגורמי TPL (Third Party Logistics) ולדרישות הייחודיות של תחום הפארמה והמדיקל.

 

לסיום, חלק גולי עם המשתתפים טיפים מעשיים לניהול מניסיונו כמנכ״ל. בין הנושאים העיקריים אליהם התייחס: יחס הוגן לעובדים וקידום נשים, התייחסות לספקים ונותני שירות כשותפים עסקיים, מוכנות תמידית לאירועים חריגים והטמעת טכנולוגיות חדשות בכל התהליכים.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״אנו מודים לחברת Elcam Medical על האירוח המושקע, ההסברים המעניינים והתובנות שעלו מן המפגש. הגופים השונים לאורך שרשרת האספקה מתמודדים עם משברים רבים בשנה האחרונה והשיח הפורה בין חברי הפורום מאפשר למידה הדדית והתמודדות משותפת עם האתגרים המרכזיים״.

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.