פורום IPL קיים מפגש בנושא ניהול שרשרת אספקה

מפגש הפורום עסק בנושא אסטרטגיה ופרקטיקה – תפעול ושרשראות אספקה בעולם של הפרעה עם התייחסות ספציפית לנגיף הקורונה. במפגש השתתפו ניל״י גולדפיין, ג׳ני גרינפרס ואיתן שלייפר
16.03.21 / 13:39
ניל״י גולדפיין, משנה למנכ״ל קבוצת נירם גיתן NGG
16.03.21
ניל״י גולדפיין, משנה למנכ״ל קבוצת נירם גיתן NGG
ג׳ני גרינפרס מחברת פיליפס
16.03.21
ג׳ני גרינפרס מחברת פיליפס
איתן שלייפר משירותי בריאות כללית
16.03.21
איתן שלייפר משירותי בריאות כללית

עשרות משתתפים מקרב חברות תרופות, ציוד רפואי וספקים לוגיסטיים נטלו היום חלק במפגש של פורום Israel Pharma & Medical Logistics בנושא אסטרטגיה ופרקטיקה – תפעול ושרשראות אספקה בעולם של הפרעה.

 

את המפגש פתחה ניל״י גולדפיין, משנה למנכ״ל קבוצת נירם גיתן NGG, אשר הרצתה אודות לקחי 2020 ויישומם ב-2021. בין היתר התייחסה גולדפיין לשינוי שעבר על עולם העסקים בתחומי אסטרטגיה, רגולציה והון אנושי וחילקה טיפים מעשיים להטמעת לקחי הקורונה לקראת ״הנורמלי החדש״.

 

בהמשך, הרצתה ג׳ני גרינפרס, Vice President, Head of Supply Chain Systems בחברת Philips על ההזדמנויות הגלובאליות בתחום שרשרת האספקה. גרינפרס התמקדה במשאב האנושי בשרשרת האספקה, שימור המוטיבציה של העובדים לאורך זמן ובאתגר כיצד לייצר ערך מוסף ללקוח באמצעות שרשרת האספקה.

 

את המפגש חתם איתן שלייפר, ראש מינהל אספקה בשירותי בריאות כללית. שלייפר סקר את האתגרים שמערכת הבריאות עמדה בפניהם במהלך השנה האחרונה, ביניהם אתגרי אחסון, ניהול מלאי, עמידה בדרישות רגולציה ועוד. כמו כן, התייחס שלייפר לאתגרי הסחר הבינלאומי, המחסור בקיבולות הובלה ושינוע ואתגר הפצת חיסוני הקורונה.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״אנו שמחים לשוב ולהיפגש פנים אל פנים בתקופה מאתגרת זו, תוך הקפדה על ההנחיות. ההרצאות היו מרתקות ואנו מודים למרצים על שהקדישו מזמנם ומניסיונם עבור חברי הפורום״.

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.