פורום IPL קיים מפגש בנושא שרשרת הערך בעולם הבריאות

המפגש נערך בחברת BD ועסק בהתפתחות של ענף ה-Medical בישראל, אתגרי היצור, תהליכי ולידציה והפצת מוצרים ואך כלל סיור של המשתתפים בקו הייצור של החברה
14.01.20 / 13:27
המשתתפים במפגש IPL שנערך הבוקר
14.01.20
המשתתפים במפגש IPL שנערך הבוקר
עידן לייפר מרצה בפני משתתפי המפגש
14.01.20
עידן לייפר מרצה בפני משתתפי המפגש
זוהר זהבי מרצה בפני המשתתפים
14.01.20
זוהר זהבי מרצה בפני המשתתפים
סיור בקו הייצור
14.01.20
סיור בקו הייצור

המפגש נערך בחברת BD (Caesarea Medical Electronics) ועסק בהתפתחות של ענף ה-Medical בישראל, אתגרי היצור, תהליכי ולידציה והפצת מוצרים.

 

פורום Israel Pharma & Medical Logistics קיים היום מפגש מיוחד בנושא שרשרת הערך בעולם הבריאות בחברת BD (Caesarea Medical Electronics). את המפגש פתח עידן לייפר, מנכ״ל BD קיסריה, אשר סקר את פעילות החברה בשנים האחרונות, מאז רכישתה על ידי BD העולמית, ומנה את האתגרים התפעוליים עימם מתמודדים צוות העובדים וההנהלה. בהרצאתו, התייחס לייפר להשקעה הרבה בתחומי האיכות והבטיחות ולאירועי שיפור תהליך אותם אימצה החברה במתודולוגיות Kaizen ו-Kanban. כמו כן הרחיב לייפר על חשיבות מעורבות העובדים בתהליכים השונים, ולחשיבות ההבנה בקרב הצוותים שמוצרי החברה משמשים להצלת חיי אדם ולרווחת המטופלים ברחבי העולם.

 

לאחריו, סיפר זוהר זהבי, סמנכ״ל תפעול ופיתוח עיסקי בחברת RS Ness, על תהליך האינטגרציה של CME (קיסריה אלקטרוניקה רפואית) עם BD ועל תהליכי הנדסה וולידציה.

 

לסיום, סיירו המשתתפים בקו הייצור של החברה ולמדו על ההתאמות לדרישות הרגולציה ולקווים המנחים של חברה רב לאומית והסטנדרטים לניהול מדדי הביצוע בכל שלב בתהליך. את המפגש הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics.

 

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.