פורום IPL קיים מפגש מקצועי בנמל הדרום

חברי הפורום נפגשו עם מנכ״ל חברת נמל הדרום, מר אייל ברוך, אשר סקר את תהליך ההקמה של הנמל והתשתיות המתקדמות שהוקמו בו. המפגש עסק בהיכרות עם תהליכי היצוא והיבוא, בדגש על משלוחי פארמה וכלל סיור מקצועי בשטח התפעולי
15.11.22 / 13:04
פורום IPL קיים מפגש מקצועי בנמל הדרום
15.11.22
פורום IPL קיים מפגש מקצועי בנמל הדרום
אייל ברוך, מנכ״ל חברת נמל הדרום. סקירה על הקמת הנמל והתשתיות שהוקמו בו
15.11.22
אייל ברוך, מנכ״ל חברת נמל הדרום. סקירה על הקמת הנמל והתשתיות שהוקמו בו
ביקור בחדר השליטה המתקדם של נמל הדרום
15.11.22
ביקור בחדר השליטה המתקדם של נמל הדרום

המפגש עסק בהיכרות עם תהליכי היצוא והיבוא, בדגש על משלוחי פארמה וכלל סיור מקצועי בשטח התפעולי.

 

את המפגש פתח אייל ברוך, מנכ״ל חברת נמל הדרום, אשר סקר את תהליך ההקמה של הנמל והתשתיות המתקדמות שהוקמו בכדי לתמוך בפעילות הלוגיסטית הענפה בנמל.

 

ברוך התייחס לתהליכי העבודה ביצוא וביבוא, לממשק מול השחקנים השונים לאורך השרשרת כגון חברות ספנות, מובילים יבשתיים, גופי ממשל ורגולציה ועוד. דגש מיוחד ניתן להיערכות המיוחדת לטיפול במשלוחי פארמה ולתהליכים הנוגעים למשלוחים מבוקרי טמפרטורה, החל מתשתית חיבור לחשמל ועד לקבלת נתונים בזמן אמת וניטור רציף של המכולות.

 

בחלקו השני של המפגש, נערך סיור מודרך בשטח התפעולי של הנמל, אשר כלל ביקור בחדר השליטה, צפייה מקרוב בתהליכי העמסה ופריקה והיכרות עם הציוד המתקדם של הנמל. כמו כן, ניתן למשתתפים הסבר על האמצעים הטכנולוגיים הרבים המסייעים לשליטה ובקרה על הפעילות השוטפת.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics  מסר כי: ״אנו שמחים על ההזדמנות להיות בין הראשונים שמבקרים בנמל ומודים להנהלת הנמל על שיתוף הפעולה ועל הביקור המעניין והמרשים. שמחנו לראות התייחסות מיוחדת למשלוחים מבוקרי טמפרטורה ולהכיר תהליכים ואמצעים מהמשוכללים ביותר שקיימים כיום בתעשייה״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.