פורום IPL קיים סיור לימודי בסוויספורט

בסיור, אשר התמקד בתהליכים המורכבים הנדרשים על מנת להבטיח שמירה על שרשרת הקירור, השתתפו יצואנים, יבואנים וספקים לוגיסטיים העוסקים בתחום. שי חיימוב, מנהל הפורום: יש חשיבות בחיבור השחקנים השונים לאורך שרשרת האספקה
12.04.21 / 12:34
פורום IPL קיים סיור לימודי בסוויספורט
12.04.21
פורום IPL קיים סיור לימודי בסוויספורט
12.04.21
פורום IPL קיים סיור לימודי בסוויספורט
רמי ויינברג מחברת סוויספורט
12.04.21
רמי ויינברג מחברת סוויספורט

פורום Israel Pharma & Medical Logistics קיים היום סיור לימודי במסוף המטענים סוויספורט בדגש על משלוחי פארמה ומוצרים רפואיים. בסיור השתתפו יצואנים, יבואנים וספקים לוגיסטיים העוסקים בתחום. הסיור התמקד בתהליכים המורכבים הנדרשים על מנת להבטיח שמירה על שרשרת הקירור וכלל הסבר על תהליכי היבוא והיצוא, בניית מטענים להטסה והעברת המידע לאורך השרשרת.

 

טל יעקבי, סמנכ״ל המסחר בסוויספורט ישראל, מסר כי: ״שמחנו לארח היום את חברי פורום IPL אנו רואים חשיבות רבה בהסבר התהליכים ללקוחות הקצה״.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״אנו רואים חשיבות רבה בחיבור בין השחקנים השונים לאורך שרשרת האספקה ולהיכרות עם התהליכים מקרוב. אנו מודים לסוויספורט על שיתוף הפעולה והנכונות לארח בתקופה מאתגרת זו״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.