UPS בישראל: יום עיון לחברי פורום IPL מתחום הבריאות והפודטק

במסגרת יום העיון דנו הנוכחים באתגרים והאפשרויות של שרשרת האספקה בתחומי הפארמה והמזון, וביניהם פיקוח ומניעת זיופים, שילוח יעיל בעולם ה-Cold Chain וכניסתו של ה-AI לתחום המשלוחים
06.07.23 / 11:58
אלעד מזרחי, מנהל מחלקת ה-Healthcare של נציגת UPS בישרא
06.07.23
אלעד מזרחי, מנהל מחלקת ה-Healthcare של נציגת UPS בישרא
06.07.23
UPS בישראל: יום עיון לחברי פורום IPL מתחום הבריאות והפודטק
שי חיימוב, יו״ר פורום Israel Pharma & Medical Logistics,
06.07.23
שי חיימוב, יו״ר פורום Israel Pharma & Medical Logistics,

זכיינית UPS בישראל אירחה במשרדיה כ-40 נציגים מחברות במגוון תחומי הבריאות והפודטק, כולל יצרני ויבואני תרופות, ספקי שירותים בתחום הניטור והכיול, חברות מתחום תוספי המזון ועוד. יום העיון בשיתוף פורום Israel Pharma & Medical Logistics התקיים תחת הכותרת "מהימנות ובקרה בשרשרת האספקה", ובמסגרתו דנו הנוכחים באפשרויות ובאתגרים הנוכחיים והעתידיים של שרשרת האספקה בדגש הדרישות הייחודיות והתובעניות של התחום.

 

במהלך היום נהנו הנוכחים מהרצאות שונות שבוחנות את הצדדים השונים של שרשרת האספקה הייחודית של הפארמה, וביניהן הרצאתו של ד"ר ברק שפירא מאגף האכיפה והפיקוח במשרד הבריאות, על פיקוח ואמון בשרשרת האספקה, ועל דרכים לזהות ולמנוע זיופי תרופות שפוגעות בבריאות המטופלים ואף עלולות לעלות בחיי אדם. אלעד מזרחי, מנהל מחלקת ה-Healthcare של נציגת UPS בישראל הסביר על ההבדל בין משלח לשותף לדרך, מה חשוב לדרוש ממשלח כדי לקבל שילוח נכון ומדויק, ואיך מנהלים שרשרת אספקה קרה, החל מיצירת ובניית מסלול אופטימלי ויעודי לכל משלוח, ועד ניהול סיכונים מחמיר בכל שלב ושלב.

 

לסיום זכו הנוכחים להצצה ייחודית על כניסת ה-AI לתחום השילוח, ועל האפשרויות שהוא מביא איתו. יגאל אביב, מנכ"ל חברת Docere, הציג את אפשרויות הבינה המלאכותית בניהול שרשרת אספקה, וכיצד ניתן להיעזר בכלים השונים של ה-AI בכל אחד משלבי השרשרת כדי להקטין תשומות כוח אדם. המסר החשוב והאופטימי שלו היה שה-AI לא עומד להחליף עובדים אלא להחליף עובדים שלא ישכילו להשתמש בכלים אלו.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום Israel Pharma & Medical Logistics, ציין כי ״אנו מודים לחברת UPS על השותפות והאירוח. בחרנו להתמקד בנושאים העדכניים ביותר בתחום שרשרת האספקה לתעשיות הבריאות והפודטק ושמחנו לקבל תגובות נלהבות מהמשתתפים".

 

יאיר עשהאל, מנכ״ל נציגת UPS בישראל, ציין כי ״UPS רואה חשיבות רבה בתחום ה-Healthcare ומשקיעה רבות בקידום ופיתוח חטיבה זו ברחבי העולם. במסגרת זו אנו שמחים לארח ימי עיון כמו האחרון, במטרה לחזק את החיבור בין הלקוחות והארגונים העוסקים בנושא לבין עולם הלוגיסטיקה והשילוח, ולשתף דעת מומחים על האפשרויות והאתגרים השונים. אנו מברכים ומודים על שיתוף הפעולה הפורה עם שי חיימוב ופורום IPL, וגאים במחלקת ה-Healthcare שלנו בהובלתו של אלעד מזרחי".

 

 

 

 

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.