פורום IPL במפגש משותף עם חברת Challenge Airlines

המפגש החל בסיור במשרדי החברה החדשים וכלל סקירה של יו״ר קבוצת צ׳אלנג׳, עופר גלבוע, אודות האסטרטגיה והחזון של הקבוצה. כמו כן הוצגה היערכות החברה להטסת משלוחי פארמה, כגון: עמידה בסטנדרטים ומבדקים בינלאומיים, מערכת האיכות ועוד
06.06.23 / 12:42
חברי פורום IPL בביקור בקבוצת צ׳אלנג׳
06.06.23
חברי פורום IPL בביקור בקבוצת צ׳אלנג׳
עופר גלבוע, יו״ר קבוצת צ׳אלנג׳
06.06.23
עופר גלבוע, יו״ר קבוצת צ׳אלנג׳
מימין: ישראל אמסטרדמר, שי חיימוב ודורון לאופר
06.06.23
מימין: ישראל אמסטרדמר, שי חיימוב ודורון לאופר
06.06.23
פורום IPL במפגש משותף עם חברת Challenge Airlines

פורום Israel Pharma & Medical Logistics קיים מפגש בחברת Challenge Airlines IL , אשר עסק בהובלה אווירית, בדגש על משלוחי פארמה. המפגש החל בסיור במשרדי החברה החדשים וקבלת הסבר על הד.נ.א הארגוני, ביקור בחטיבות המסחר התפעול והמבצעים, הסבר על התעשיות המיוחדות להן מעניקה החברה שירות והחשיבה על עיצוב ותכנון המשרדים בכדי להתאימם לפעילות החברה והעובדים.

 

בחלקו השני של המפגש, סקר עופר גלבוע, יו״ר קבוצת Challenge, את האסטרטגיה והחזון של הקבוצה, שירותי הערך המוסף שהתפתחו במהלך השנים, התאמת פתרונות מדלת לדלת לצרכי הלקוחות והתייחס למגמות העתידיות של ענף השילוח האווירי. לסיכום המפגש הציגו דורון לאופר וישראל אמסטרדמר את היערכות החברה להטסת משלוחי פארמה, כגון: עמידה בסטנדרטים ומבדקים בינלאומיים, מערכת האיכות, טיפול באירועים חריגים, אמצעים לשילוח מבוקר טמפרטורה והכשרת הצוות המקצועי.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום IPL, ציין את שיתוף הפעולה רב השנים בין הפורום לקבוצת Challenge, כגון אירועים משותפים וסיורים לימודיים בארץ ובחו״ל והדגיש את חשיבות הקשר וההיכרות בין חברת התעופה לבעלי המטענים והתקשורת בין השחקנים השונים בשרשרת.

 

עופר גלבוע, בעלים ויו״ר של קבוצת Challenge מסר: ״שמחנו לארח את פורום IPL ולהציג להם את הפתרון המורכב והמקצועי שלנו בתחום שרשרת הקירור בדגש על הובלת מוצרי פארמה״.

 

נזכיר כי קבוצת Challenge פעילה בזירה הבינלאומית עם שמונה מטוסי מטען ומעסיקה 850 עובדים. הקבוצה מונה מספר חברות בהן 3 חברות תעופה, מסוף מטענים בליאז׳, חטיבה מסחרית, ספק שירותי הובלה יבשתית ועוד. החברה שילשה את הקיבולת שלה בארבע השנים האחרונות וכעת מטפלת בכ-300,000 טון מטען בשנה.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.