הסתיים בהצלחה קורס הובלה אווירית של פורום IPL בחברת יוניקרגו

מנהלי ועובדי חברת יוניקרגו, המתמחה בשילוח בינלאומי וניהול מרכזים לוגיסטיים ברחבי העולם, עברו בהצלחה את המחזור הראשון של קורס הובלה אווירית יצוא ויבוא של פורום IPL
24.07.23 / 08:13
הסתיים בהצלחה קורס הובלה אווירית של פורום IPL בחברת יוניקרגו
24.07.23
הסתיים בהצלחה קורס הובלה אווירית של פורום IPL בחברת יוניקרגו
24.07.23
הסתיים בהצלחה קורס הובלה אווירית של פורום IPL בחברת יוניקרגו

מנהלי ועובדי חברת יוניקרגו, המתמחה בשילוח בינלאומי וניהול מרכזים לוגיסטיים ברחבי העולם, עברו בהצלחה את המחזור הראשון של קורס הובלה אווירית יצוא ויבוא של פורום IPL. המחזור השני ייערך בשפה האנגלית עבור נציגי החברה מהמחלקות הגלובאליות, אשר אינם דוברים עברית.

 

הקורס עוסק בתכנים העדכניים ביותר בתחום השילוח, תוך הקפדה על התנסות אישית ותרגול מעשי. בין הנושאים הנלמדים בקורס: היכרות עם ההיבטים המיוחדים של עולם השילוח האווירי, היכרות מעמיקה עם השחקנים המרכזיים בתחום זה, ניהול הסיכונים ופתרון בעיות בתהליכי היצוא והיבוא.

 

את הקורס מעביר אילן ביטון, מומחה תוכן ויועץ בתחום התעופה, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה המשמש כיום גם כמדריך בכיר בארגון IATA, כולל ייעוץ ותמיכה בפיתוח תכנים הנוגעים בשרשרת הלוגיסטית וכן משולב בפרויקטים נוספים בחו״ל עם חברות וגופי ממשלתיים בתחום ההובלה האווירית.

 

במהלך הקורס, ניתן דגש מיוחד להיכרות עם הפתרונות הקיימים לאתגרים הנפוצים לאורך שלבי השילוח, כגון עבודה מול ספקי שירות, שירותים מיוחדים, העברת מידע נכונה, תהליכי הביטחון החדשים ועוד.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום IPL, ציין כי תחום ההובלה האווירית, אשר השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות, כולל אתגרים רבים, שיטות עבודה ותהליכים תפעוליים מורכבים. הקורס החדש נבנה על סמך פעילויות ההדרכה של הפורום בשנים האחרונות והתכנים הותאמו ליצואנים ויבואנים מכלל התעשיות. זוהי גם הזדמנות להעשיר את הידע לספקים לוגיסטיים, כדי לשפר את השירות הניתן ללקוחותיהם. מהמשובים עולה כי גם מנהלים העוסקים בתחום שנים רבות, נחשפים למידע חדש ויכולים ללמוד איך לתפעל את שרשרת האספקה האווירית בצורה מיטבית.

 

עמית חן, מנכ״ל יוניקרגו, הוסיף: ״ביוניקרגו אנו שמים דגש רב על ההתפתחות האישית של עובדי החברה. כחלק מהטיפוח וההשקעה בהון האנושי שלנו, שמחנו לארח את הפורום לקורס מעמיק ומוצלח בנושא הובלה אווירית״.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.