פורום IPL התארח בקבוצת פרידנזון

המשתתפים ביקרו במרכז הלוגיסטי החדש של הקבוצה באשדוד, קיבלו הסברים על תהליכי אחסנה, ניהול מלאי ולוגיסטיקה מבוקרת טמפרטורה, סיירו בטרמינל המטען הימי והקשיבו להרצאות מקצועיות מרתקות
18.03.24 / 12:39
פורום IPL התארח בקבוצת פרידנזון
18.03.24
פורום IPL התארח בקבוצת פרידנזון
18.03.24
פורום IPL התארח בקבוצת פרידנזון
18.03.24
פורום IPL התארח בקבוצת פרידנזון
18.03.24
פורום IPL התארח בקבוצת פרידנזון

פורום Israel Pharma & Medical Logistics קיים מפגש מקצועי במסוף המטענים הימי של קבוצת פרידנזון באשדוד. במפגש לקחו חלק יצואנים ויבואנים מתחומי הפארמה, הציוד הרפואי והמזון.

 

את המפגש פתח אילן כהן, מנכ״ל חטיבת האחסנה של הקבוצה, אשר הסביר על מבנה הקבוצה המשמשת כ-One Stop Shop עבור הלקוחות. כהן התייחס לאתגרים העכשוויים בניהול שרשרת האספקה, תהליכי מיקור חוץ, והתרחבות תחום האחסנה בקבוצת פרידנזון על ידי הקמת מרכזים לוגיסטיים חדשים ומתקדמים עבור כלל סקטורי התעשייה הדורשים פתרונות אחסון יבשים, מצוננים וקפואים, כניסה של אוטומציה חדשה, אחסנת חומ״ס ועוד.

 

לאחריו, הרצה נתיב סטרולוב, מנכ״ל Fri Trade, על תהליכי סורסינג בזמני משבר, פתרונות הובלה חדשים כמענה לאיומים בים האדום ומתן פתרונות מחוץ לקופסה המשלבים טכנולוגיה חדשה בשירות הרכש. בחלקו השני של המפגש ביקרו המשתתפים במרכז הלוגיסטי החדש של הקבוצה, קיבלו הסבר על תהליכי אחסנה, ניהול מלאי ולוגיסטיקה מבוקרת טמפרטורה ולאחר מכן סיירו בטרמינל המטען הימי וצפו בתהליכים התפעוליים ביצוא וביבוא.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.