פורום IPL וחברת ICL ערכו סבב הדרכות יבוא

עשרות חברות תרופות, ציוד רפואי, בתי מסחר, יצואנים ויבואנים השתתפו בסבב הדרכות בנושא יבוא תרופות וציוד רפואי שנערך במשרדי ICL. ההדרכה עסקה בעדכון נוהל יבוא 33 ליבוא ושיווק תרופות וחומרים פרמצבטיים של משרד הבריאות
07.02.24 / 11:39
פורום IPL וחברת ICL ערכו סבב הדרכות יבוא
07.02.24
פורום IPL וחברת ICL ערכו סבב הדרכות יבוא
ארז שוורץ מחברת ICL בעת הדרכה
07.02.24
ארז שוורץ מחברת ICL בעת הדרכה
07.02.24
פורום IPL וחברת ICL ערכו סבב הדרכות יבוא

עשרות חברות תרופות, ציוד רפואי, בתי מסחר, יצואנים ויבואנים השתתפו בסבב הדרכות בנושא יבוא תרופות וציוד רפואי, אשר נערך השבוע ע״י פורום Israel Pharma & Medical Logistics במשרדי חברת ICL.

 

ההדרכה עסקה בעדכון נוהל יבוא 33 ליבוא ושיווק תרופות וחומרים פרמצבטיים, של משרד הבריאות בדגש על השינויים האחרונים והמעבר לגירסה מספר 6, תוך התמקדות בתהליכים המוגדרים בנוהל ודגשים לייבוא נרקוטיקה, קנביס וסמים מסוכנים. כמו כן, כללה ההדרכה עדכונים בנושא יבוא ציוד ומכשור רפואי, בהתאם לשינויים ברגולציה המאפשרת, נהלי הגשת אישורים ורישום אמ״ר.

 

בחלק המעשי, קיבלו המשתתפים הסבר על הגשת בקשות במערכת מסלול, הדרכה על אישורים קבועים וזמניים, סוגי הצהרות נדרשות והחשיבות של עמידה בחוקיות היבוא.. לסיכום, הוצגו מקרי בוחן ופתרונות לבעיות אפשריות בתהליך הייבוא, מניעת עיכובים וצמצום עלויות כספיות. את ההדרכה העביר ארז שוורץ, מנהל תחום Life Science בחברת ICL.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום IPL, מסר כי: ״לאור הביקוש הרב, פתחנו מספר מועדים להדרכה החשובה הזו. אני ממליץ להתעדכן בדרישות האחרונות של הגופים המנחים - רוקחות, אמ״ר, מכס - בכדי לשפר ולייעל את תהליך היבוא בעת הזו״.

 

מחברת ICL נמסר כי: ״כמו תמיד שמחנו לארח את הפורום ולהעניק מהידע והניסיון שלנו בתחום. נמשיך לקיים הדרכות במגוון רחב של נושאים עבור יצואנים ויבואנים״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.