פורום IPL: סדנת בינה מלאכותית בשרשרת האספקה ב-DSV

במהלך הסדנה הוצגו מגוון יישומים של בינה מלאכותית בשרשרת האספקה, החל משיפור תהליכי תכנון ורכש ועד שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה. לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV: מקפידים להישאר מעודכנים כל הזמן בטכנולוגיות החדשניות ביותר
03.04.24 / 11:41
פורום IPL: סדנת בינה מלאכותית בשרשרת האספקה ב-DSV
03.04.24
פורום IPL: סדנת בינה מלאכותית בשרשרת האספקה ב-DSV
דורון אזרן, מנחה הסדנה
03.04.24
דורון אזרן, מנחה הסדנה

אתמול התקיימה סדנה ייחודית בנושא בינה מלאכותית בשרשרת האספקה, בהשתתפות מנהלים ואנשי מקצוע ממגוון תעשיות. הסדנה, שהתקיימה בחברת DSV, אורגנה על ידי פורום Israel Pharma & Medical Logistics ועסקה במענה לאתגרים המרכזיים בניהול השרשרת באמצעות כלי AI.

 

במהלך הסדנה, הוצגו מגוון יישומים של בינה מלאכותית בשרשרת האספקה, החל משיפור תהליכי תכנון ורכש ועד שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה. כמו כן נסקרו כלים לשיפור הפרודוקטיביות, כגון כלים מתקדמים להכנת מצגות, ניתוח נתונים וקבצים, יצירת תמונות וסרטונים במהירות ועוד.

 

את הסדנה הנחה דורון אזרן, סמנכ״ל שרשרת אספקה בקבוצת SK Pharma, מומחה בתחום AI ושרשרת אספקה ובעל ניסיון מעשי ביישום פתרונות בינה מלאכותית תוך שימת דגש על שרשרת האספקה. לדבריו: ״כולם מדברים על בינה מלאכותית ומבינים שללא אימוץ שלה, הארגון יישאר מאחור. אני שמח על הזכות לקחת חלק ולהצטרף לעשיית הפרום וללמד את הכלים הפרקטיים שכל אחד מאיתנו יכול להטמיע כבר מחר בבוקר ולייעל את תהליכי העבודה ברגע״.

 

לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV, מסרה כי: ״העולם מתקדם וגם אנחנו. בחברת DSV מקפידים להישאר מעודכנים כל הזמן בטכנולוגיות החדשניות ביותר עבור לקוחותינו בתעשיות השונות. שמחנו לארח את הפורום יחד עם לקוחות אסטרטגיים שהצטרפו אלינו לסדנה מרתקת בעולמות ה-AI״.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום Israel Pharma & Medical Logistics, מסר כי: ״במהלך הסדנה סקרנו כלים מתקדמים לניהול ושיפור שרשרת האספקה שכל מנהל חייב להכיר. במהלך היום, שילבנו באופן פרקטי שימוש בכלי AI יחד עם אוטומציות מתקדמות כדי לייעל את הפעילות השוטפת של הארגון, להגדיל את ההכנסות ולחסוך בעלויות. תודה רבה לדורון אזרן על התכנים המרתקים ולחברת DSV על האירוח. לאור ההיענות הרבה לסדנה החשובה הזו, אנו פותחים מועדים נוספים כדי לאפשר לכולם להשתתף, ללמוד ולהמשיך להצעיד את שרשרת האספקה קדימה״.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.