פורום IPL קיים מפגש להפקת לקחים ממלחמת ״חרבות ברזל״

המפגש כלל סקירה של מפקד המרה״ס, תא״ל שגיב שרביט, אשר סקר בפני המשתתפים את פעילות מרכז ההספקה המטכ״לי והמאמץ הלוגיסטי במהלך המלחמה, אבי בוסקילה, מנכ״ל שראל וסיור במרכז הלוגיסטי החדש של החברה
11.04.24 / 09:06
פורום IPL קיים מפגש להפקת לקחים ממלחמת ״חרבות ברזל״
11.04.24
פורום IPL קיים מפגש להפקת לקחים ממלחמת ״חרבות ברזל״
מימין: שי חיימוב, תא״ל שרביט ואבי בוסיקלה, מנכ״ל שראל
11.04.24
מימין: שי חיימוב, תא״ל שרביט ואבי בוסיקלה, מנכ״ל שראל
תא״ל שגיב שרביט
11.04.24
תא״ל שגיב שרביט

פורום IPL התארח השבוע בחברת שראל, למפגש שיתוף ידע ולבחינת התובנות והלקחים הלוגיסטיים העיקריים שעלו עד כה ממלחמת ״חרבות ברזל״.

 

את המפגש פתח מפקד המרה״ס, תת-אלוף שגיב שרביט, אשר סקר בפני המשתתפים את פעילות מרכז ההספקה המטכ״לי והמאמץ הלוגיסטי במהלך המלחמה, פתרונות פורצי דרך למתן מענה לכוחות הלוחמים בשדה הקרב וחידושים נוספים אשר יושמו לראשונה ב״חרבות ברזל״. כמו כן התייחס לניפוק מוצרים רפואיים בהיקף של מאות מיליוני שקלים, ביניהם פריטים קריטיים אשר סייעו לצוותי הרפואה להציל חיים רבים.

 

בהמשך סקר אבי בוסקילה, מנכ״ל שראל, את הלקחים העיקריים אשר הופקו עד כה מהפעילות המוגברת של שראל במהלך המלחמה, החל מגידולים משמעותיים בהיקפי הרכש, ממשק העבודה בין צה״ל לשראל, התקשרות עם ספקים, מבצעי הטסה מחו״ל ומציאת פריטים חליפיים. בוסקילה התייחס לאתגרים השונים עימם התמודדה החברה, כגון: זמינות ואיתור פריטים ייחודיים, בקרת איכות וכמות למוצרים שמתקבלים, מחסור בהגעת טיסות לארץ ותמחור מוצרים בתקופה של שינויים תכופים בשערי המטבעות.

 

במהלך המפגש סיירו המשתתפים במרכז הלוגיסטי החדש של החברה וקיבלו הסברים אודות תהליכי אחסנה, ליקוט והפצה, ביקרו במרכז השליטה וצפו במערכות טכנולוגיה ואוטומציה מתקדמות, המסייעות לניהול וייעול הפעילות השוטפת.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״המפגש סיפק הזדמנות חשובה לשיתוף ידע ולמידה הדדית בין גורמים ממגוון תעשיות ולהיכרות עם פעילות מרכז ההספקה המטכ״לי, לצד הפעילות של שראל, כגופים משמעותיים בשרשרת האספקה הלאומית. הדיונים סייעו להכיר את הלקחים המרכזיים שהופקו עד כה ולהעמיק את ההבנה של האתגרים עימם התמודדנו, וממשיכים להתמודד בתקופה מורכבת זו. אני מודה לכל מי שהקדיש מזמנו ומניסיונו ולקח חלק במפגש החשוב הזה״.

 
המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.