פורום IPL בכנס על ניהול סיכונים בשרשרת האספקה

עשרות משתתפים מתעשיית ה-Healthcare הגיעו אתמול ליום עיון בחברת ס.ל.א ושמעו הרצאות מפי מיטב המומחים בתחום
22.02.17 / 12:32
פורום IPL בכנס על ניהול סיכונים בשרשרת האספקה
22.02.17
פורום IPL בכנס על ניהול סיכונים בשרשרת האספקה
יורם אשל מחברת טבע
22.02.17
יורם אשל מחברת טבע
אילן ביטון מחברת Swissport
22.02.17
אילן ביטון מחברת Swissport

עשרות משתתפים מתעשיית ה-Healthcare, יצואנים, יבואנים וספקים לוגיסטיים, השתתפו ביום עיון שעסק בניהול סיכונים בשרשרת האספקה והתקיים בחברת ס.ל.א.

 

את המפגש פתח אילן ביטון, סמנכ"ל תפעול, שירות וביטחון ב- Swissport, אשר הסביר מהו הסיכון בשרשרת הלוגיסטית, תוך התמקדות בגורם האנושי ומהם העקרונות לניהול הסיכון, בדגש על פעולות מקדימות הכרחיות.

 

לאחר מכן, הרצתה מגר' אפרת סטרוגו, מנכ"ל StrugoPharm , על הדרישות הרגולטוריות בניהול סיכון בתחום ה-Healthcare ועל יישום מתודולוגיות ניהול סיכונים.

 

בהמשך שמעו המשתתפים מפי עו"ד שוקי לשר, מנכ"ל קבוצת הביטוח רמון – גרניט, על ההיבטים המשפטיים בניהול סיכונים לוגיסטיים וכיצד יש להיערך מבחינת ביטוח המטענים מבעוד מועד.

 

לסיום, הרצה יורם אשל, מנהל הלוגיסטיקה הגלובלית בחברת טבע, על ניהול הלוגיסטיקה בעולם הסיכון. אשל התייחס למפת הסיכונים, בדגש על שרשרת האספקה ועל הסתכלות הוליסטית ברמת הארגון על סוגים שונים של סיכונים.

 

את המפגש הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics – פורום העוסק בהרחבת הידע המקצועי בנושא ניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה-Healthcare.

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.