פורום IPL התארח בחברת SLE

חברת SLE אירחה מפגש ייחודי של פורום IPL שמטרתו היכרות עם פעילות מרכז לוגיסטי לתעשיית הפארמה
06.07.16 / 13:09
פורום IPL התארח בחברת SLE
06.07.16
פורום IPL התארח בחברת SLE
06.07.16
פורום IPL התארח בחברת SLE

חברי פורום Israel Pharma Logistics (IPL), ביניהם חברות פארמה, יצואנים, יבואנים וספקים לוגיסטיים, התארחו היום במרלו"ג ס.ל.א למפגש ייחודי, שעסק בהיכרות עם פעילות מרכז לוגיסטי ועם צרכי תעשיית הפארמה.

 

את המפגש פתח פתחה דורית מוצרי פרקש, מנהלת מחלקת רוקחות והבטחת איכות בחברת SLE, אשר סיפרה על המגמות העיקריות בעולם הפארמה, הן בישראל והן בעולם, ועל השפעת הרגולציה והקדמה הטכנולוגית על השירות למטופל.

 

בהמשך, סקר גיל חליפה, מנהל התפעול והלוגיסטיקה שלSLE  את המבנה הייחודי של מרלו"ג ס.ל.א, האתגרים הלוגיסטיים עימם יש להתמודד, עולם ההפצה והתובלה היבשתית והיערכות המתקן לתרחישי חירום.

 

חברי הפורום זכו לסיור מקיף במרלו"ג, אשר כלל היכרות עם תהליכי העבודה, הסבר על פעולות הקבלה והליקוט, יכולות לוגיסטיות של המתקן והפתרונות הייחודיים לשמירה על איכות ובקרת טמפרטורה לאורך התהליכים.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.